29 Ekim 2014 Çarşamba

Maydanoz Time : Ben - My Vida Loca (İspanyolca)

Herkese İzmir'den merhabalar efenim...Gönül isterdi ki pek neşeli olayım cıvıl cıvıl şakıyayım karşınızda ama maalesef hiç halim yok çünkü hasta oldum ! İzmir'e adımımı atar atmaz yataklara düştüm :( Boğazımda inanılmaz bir yanma hissi var burnumda akıyor.Artık dinlenicez gezme hayalleri yine suya yattı anlayacağınız.Neyse efenim gelelim bu Ben postunun konusu olan BBC tarafından 22 bölümden oluşan İspanyolca öğrenme videolarına.Adamlar vatandaşları bir dil öğrensin diye didinip inanılmaz güzel bi video serisi çekmişler.Sanki gerçekten İspanya'da Madrid'e gitmişsiniz de yaşananların hepsi gerçekten sizinde başınıza gelmiş gibi hissediyorsunuz.Hem macera yaşıyor hem Madrid'i geziyor hem İspanyolca öğreniyorsunuz.22. bölümde de bir final testi sizi bekliyor öğrendiklerinizi test etmek adına eğer İspanya'ya gitme gibi bir hayaliniz varsa bence 1-2 ay önce bu video serisini açıp bir izleyin ben sırf senaryosu için bile açıp izlerim yani.

Bu arada bundan bahsettim mi daha önce bilmiyorum ama ben az daha Portekiz'e gidiyordum okulun gezi programı ile ama maalesef dil yeterlilik sınavında başka biri benim önüme geçti ve gidemedim.Kasım ayında şimdi Portekiz'e girme hazırlıkları yapıyor olacaktım :( Neyse artık şans deyip geçelim okul götürmezse bende kendi imkanlarımla giderim Portekiz olmaz Madrid olur olur yani insan yeter ki istesin bu arada bunun gibi senaryolu dil videolarının İtalyanca versiyonu da varmış şimdi onu izlemeyi düşünüyorum bakalım eğer beğenirsem size yine yazarım şimdilik haberler bu kadar havalar soğumaya başladı tam hastalık dönemi kendinize dikkat edin !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...