15 Ekim 2014 Çarşamba

Maydanoz Time : Ben - Que Sera Sera

Herkese merhabalar efenim...Zamanım yok diyerekten bloğumu sallamayı gerçekten istemiyorum biliyorum böyle bahane olmaz ama ne yapayım cidden üniversite zamanında ne zamanım oluyor ne de imkanım.Sürekli bi koşuşturmaca yazılar taslaklarla isyan halinde hangi birini yazsam diye şaşırıyorum.Dersler bayramdan sonra yoğunlaşacak demişti hocalar epey haklılarmış ödevler bi yandan dersler bir yandan yurt hayatı bir yandan zaman su gibi akıp geçip gidiyor be hacılar.Ha bu arada bir de okulun tiyatro kulübü seçmelerine katıldım ve seçildim bir de tiyatro kulübünde olacağım için ayrı bi yoğunluk içinde olacağım vize haftaları gelmeden şu taslaklarda ki yazılarımı bitirsem ne de güzel olurdu.Neyse sitemler bi yana bayramda oturup izlediğim Kore dizilerinden biraz bahsedeyim.Geçen Eric Moon'dan bahsetmiştim biraz bilmem hatırlıyor musunuz? Hah işte o tatlışın dizilerinden devam edeceğiz.En bilindik dizilerinden biri olan Que Sera Sera'da adama bir küfür etmişim ki sormayın haddi hesabı yok pislik şerefsiz adam rollerini nasıl da güzel yapıyor bir insana şerefsiz olmak bu kadar mı yakışır ? Romantizmin ve komedinin olduğu bu 2007 yapımı Kore dizisini mutlaka izleyin :)

Konusu:Aşkın basitleştiği ve anlamını kaybettiği bir dönemde yaşayan dört genç insanın küçümsedikleri eski moda gördükleri o büyük aşka yakalanmaları ve bu büyük aşkın gururlarına, kibirlerine indirdiği büyük darbeyi konu alan romantizmin çok etkili şekilde işlendiği bir dizi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...