31 Ekim 2014 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Taylor Swith Shake It Off

Herkese musmutlu cumalar dileyerek günün geleneksel müzik postuna başlıyorum efenim ... Taylor'um benim ! Fare suratlım ! Ne kadar tatlı bir şarkı ve ne kadar tatlı bir klip olmuş anlatamam.Yalnız klibi izlerken tek düşündüğüm yavrum sen git bi şeyler ye ne bu halin ! Zayıflıktan her yerin pörsümüş hadi paran yoksa gel buraya ben sana bi döner ısmarlıyımda etin budun yerine gelsin kadın dediğinde biraz göğüs biraz kalça olur be yavrum senin halin ne böyle bi deri bi kemik ! Tamam sağlık spor bilmem ne de eh görüyorsun Iggy'i görüyorsun j.Lo'yu ! Ayrıca olmuş boyun 1.90 deve gibi olmuşun biraz daha yemezsen seni elektrik direği zannedecekler ! O kadar zayıfsın ki suratın çökmekten fareye dönmüş suratında yanak olmadığından o allık o sıvanan föndöten isyan ediyor ben görüyorum yani burdan ... Neyse artık kilo almaya bak yani sen ! Her fırsatta uzun uzun bacaklarını ağzımıza sokmuşsun zaten bende de o kadar bacak olmasa kıskanıcam vallahi ! 

Sonuç olarak Shake It Off arkadaşlar bugünün klibi iyi eğlenceler !!!

Dip Not : Hastalığımın 4.günündeyim hala ölümüne hapşırıyorum pazar gününe kadar iyileşirim umarım sonra zaten yallah vizeler !!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...