30 Kasım 2014 Pazar

Maydanoz Time : Ben - Üstün Dökmen ve Mutlu Aile Semineri

Herkese Balıkesir'de bol yağmurlu bir pazar sabahından merhabalar efenim...Dün mesleki hayatımda bir ilk oldu ve ilk defa bir Psikoloji Eğitim Seminerine gittim hemde hocalarımla birlikte.Ayrıca semineri veren kişi hocalarımın hocası olan Üstün Dökmen idi.Seminerin konusu ''Mutlu Aile''olsa da Üstün hoca söz konusu olunca daha çok seminer bir stand-up havasında geçti.Aile arası iletişimden çok Türk insanının ayrı ayrı özellikleri kadın-erkek ilşkileri üzerinde durdu kendi üslubu ile.

Üstün Dökmen'i Küçük Şeyler adlı kitaplarından ya da aynı adla yaptığı Tv programından eminim hatırlayacaksınız.Normalde bu mesleğe geçmeden önce kişisel gelişim kitapları okumayı seven bir insan değildim ama daha sonradan açıkçası büyüdükçe ilgi alanlarım değişti tabi Üstün hocaya bakış açımda değişti çünkü Üstün Dökmen programda çok ciddi biri gibi duruyordu bu yüzden onun biraz soğuk biri olduğunu düşünüyordum oysa yakında görüp,dinleyince nasıl bir yanılgıya düşmüş olduğumu farkettim.Çok espirili,kendi orijinal söylemleri olan daima gülümseyen ve hayranlarına değer veren bir insan.Bu ilk resimde biraz ironik aslında Üstün hocanın öğrencileri benim şimdi ki öğretmenlerim öğrencinin öğrencisinin öğrencileri oldu yani aslında nesilden nesile psikoloji :)

Balıkesir 6 Eylül Belediyesinin halk içinde düzenlediği Aile Eğitim Seminerleri aslında bunlar.Diğer günler tanıdık olarak bi Nihat Hatipoğlu geliyormuş ona da gitmeyi pek düşünmüyorum aslına bakarsanız.Geçen hafta Ben İzmir'e gittiğim için Ahmet Şeref İzgören 'i kaçırmıştım bu yüzden çok üzülmüştüm ama Üstün Dökmen ile bir nebze olsun bu üzüntümü atlattım.Hem bir ideol olan psikolog hem de bir yazarla fotoğraf çekinme imkanı bulmuş oldum !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...