5 Kasım 2014 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Karamazov Kardeşler 1.Cilt Dostoyevski

Herkese yeni bir günden merhabalar arkadaşlar ... Önümüzdeki 2 hafta malum vize haftası ama ben hala ödev peşindeyim.PDR'yi yata yata geçiyon salla başı al maaşı bi iş ya diyenin ben taa ... Balıkesir Üniversitesinde bu bölüme geldiğimden beri sürekli bi ödev bi çalışma peşindeyim sevgili arkadaşlar.Full donanımlı bir Psikolijk Danışman olma hedefinde olduğum içinde full time çalışıyorum,yazıyorum,okuyorum.Şu aralar tek eğlencem tiyatro kulübü diyebilirim.Neyse ki yarın akşam var bu yüzden pek sevinçliyim zaten yarın akşamdan sonra full time yine ders çalışma moduna gireceğim tabi arada kafam dağılsın diye post yapmayıda unutmam :)

Felsefe dönem ödevlerimizden bir kitapla daha karşınızdayım.Toplam 1000 sayfa olan ve 2 ciltten daha 1.cildini yeni bitirdiğim Karamazov Kardeşleri bu sıkışıklıkta okumak benim için tam bir işkence oldu.Zaten rus yazarları okumayı hiç sevmiyorum.Suç Ve Ceza postunda da dediğim gibi karakter isimleri ve olayları çok karışık bu Türkçe çeviriden mi kaynaklanıyor yoksa ruslar cidden bu kadar sıkıcı mı bilmiyorum.Zorla bitirdiğimi söyleyebilirim 1.cildi.Darısı 2.cildin başına artık ne diyeyim.2 kardeşin daha çok oturup felsefe tartışmalara girdiği bölümler beni ilgilendiriyordu doğrusu.Onun dışındaki bölümleri biraz sallama okudum ne yalan söyleyeyim.Tanrı ve din hakkındaki felsefik görüşler oldukça dikkat çekici olsada Hıristiyanlığın bir propagandası olduğunu düşündüğüm bir kitap oldu.Kiliselerin reklamı yapıldı resmen her satır başı ayrıca bir yerde Muhammed'in Dini diye müslümanlığa bir atıfta bulunması ve resmen müslümanları bir işkenci barbar olarak gösterilmesi dikkatimden kaçmadı.Kitabı okuyan arkadaşlarımda aynı ayrıntıda kalmışlar bende Muhammed'in Dini olarak çevrilmişken onlarda sadece müslümanlık olarak geçmiş.Bu konuyu felsefe hocamızıda danışacağım bakalım o ne diyecek bu satırlara.

Şimdilik 1.cilt için yorumlarım bu kadar.Umarım 2.cildi de en yakın zamanda bitiririm bu arada Frutti Extra'nın armutlusuna bayıldım mutlaka deneyin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...