27 Kasım 2014 Perşembe

Maydanoz Time : Müzik - Usher Ft Nicki Minaj She Came To Give It To You

Herkese merhabalar efenim...Balıkesir'de soğuk bir Kasım haftasını daha geride bıraktık ve bu ara tek derdim dişimin aniden ağrımaya başlaması! Dün sağolsun (Allah razı olsun kız çok dua aldı bak benden) beni diş hastahanesine götürdü adam senin dişlerin sapasağşam bi şey görünmüyo dedi gönderdi röntgene dişlerimin tipsiz bir röntgeni çekildikten sonra sende dolgu varmış sanırım o biraz problem çıkartıyor şimdi 2 tane ağrı kesici vericem onları kullan eğe geçmezse kanal tedavisi yoluna gidilir dedi bende eyvallah dedim başa gelen çekilir yapacak bir şey yok gençler ! İlaçları kullanmaya devam ediyorum ama diş ağrısı felaket bir şey vallahi ne yediğimden zevk alıyorum ne yaptığım işten ! Zaten araştırdığıma göre Balıkesir'de kanal tedavisi olmayın diyorlar sağlam dişinizinde içine ederler en iyisi İzmir'e gittiğime eğer geçmezse bu ağrılar doktora bir daha gitmek.

Neyse efenim bu güzel cuma sabahına bu diş muhabbeti ile başlamak hiç istemezdim ama malum ben bu aralar böyleyim demeden posta başlayamıyorum huyum kurusun :) Bugünün geleneksel müzik postunda şu aralar dinlemekten hiç bıkmadığım Usher ve Nicki Minaj düeti var.Usher'ın sesi zaten beni her zaman benden almıştır klipteki danslarda ayrı bir vaka incelemesi diyebilirim.Klite dikkatimi çeken şeyler ise en sondaki Nicki'nin gülüşü gerçi izlemişseniz Anaconda klibindeki gülüşünden sonra bı biraz masum kız gülüşü kalıyor :) Tabi birde her yerde karşımıza çıkan Pharell var çok küçükte olsa bir yerde vokallik yapıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...