18 Kasım 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-Iron Man

Herkese yepyeni bir günden merhabalar efenim...Bir Kore dizisinin daha sonuna geldik ve Wookieciğimin bir dizisi daha son buldu.Ujmarım çalışmaktan ve bu set hayatından hiç bıkmaz teklifler yağmaya devam eder ve ben onun tatlış mimiklerini güzel yüzünü hep seyretme imkanı bulurum.18 bölümlük fantastik romantik-komedi arasında bir diziydi.Tabi dizinin en sonunu drama bağlamalı ayrı bir faciaydı.Başroldeki kız hakkında Korecanlar arasında baya dedikodu döndü ve çok soğuk,sıfır mimik becerisi olduğu söylendi.İlk başlarda bende Wookieciğimin yanına yakıştıramasamda bu garip burunlu kızı ilerleyen bölümlerde bende ablak suratına alıştım :) Hatta tatlı bir kız olduğunu düşünmeye dahi başladım.Tabi tatlılık konusunda kimse benim Wookiemi geçemez adam olun ! Helede yine psiko bir karakter oynadığını görünce aha da kimin psi psi psikobatı dedim :) Sonraları tatlılık abidesi old tabi o ayrı bir konu.

Konu ve gidişat itibariyle senaryo bakımında Hotel King sonrasında çok vasat bulduğum bir yapım olsa da kızla aralarında olan aşk sahneleri dehşet tatlı ve güzeldi.O sahneleri tee içimde bir yerlerde yaşadım ne yalan söyliyeyim yani şimdi :) Çok güldüm çok eğlendim başlarında ama sonra biraz sıkıcılaşmaya başladı bitsin bence artık postunu yapayım diye düşündüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...