7 Aralık 2014 Pazar

Maydanoz Time : Kitap - Ruhi Mücerret Murat Menteş

Herkese merhabalar efenim...Bu güzel pazar sabahında daha hala güzel pazar keyif kahvaltımı yapmamış yatakta oyalanıyor ve gördüğünüz gibi kitap postu yazmaya çabalıyorum.Biliyorum biliyorum kafadan problemlerim var :) Ama bu dehşetül vahşet olan kitabı yazmazsam ortadan ikiye ayrılacaktım en yakın zamanda.Murat Menteş'i daha önce çok daha duydum kitaplarını Çok Satanlar listesinde de gördüm Önerilen Kitaplarda da gördüm.Kitap çok saçma öncelikle onu baştan söyleyeyim önceleri çok karışık bir kurgusu var bu kitap ne anlatıyor Allah aşkına diyorsunuz kendi kendinize sonra Murat Menteş'in o üslubu o kelimelere bir hamur gibi yeni orijinal şekiller vermesi.Kitabın kapağından anlamalıydık aslında ne kadar ilginç bir kitap olacağını kapağında bir Tv var ve yanar dönerli bi Orhan Baba görünüyor bir de Yeşilçam filmlerinden bir sahne.Bence oldukça ilginç ve dikkat çeken bir kapak tasarımı insana ''Gel ve beni oku ben çok saçma ve eğlenceliyim!''diyor resmen.

Son olarak demek istiyorum ki ''hem bir şey anlatmayan hem de çok şey anlatan bu kitap olmasaydı ben icat ederim!''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...