Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Wilbur Wants To Kıill Himself

Herkese günün 2.postu olan film postundan merhabalar efenim.Dünyada milyarlarca insan var bu demektir ki milyarlarca doğru ve trilyonlarca düşünce var.Hep derim,her insan bir dünya o yüzden insanları anlamak oldukça zor.Psikiyatri,psikoloji her şey hafif kalıyor insan ruhunu ve düşüncelerini,davranışlarını açıklamakla.Bir olay yaşıyorsunuz canınızı yakan bir olay,acı çektiriyorlar size duygularınızla oynuyorlar sonrada sanki bu olayda asıl suçlu sizmişsiniz gibi hissettiriyorlar,intikam belki çok lanet bir şey evet kesinlikle çift taraflı.Ama siz bilerek isteyerek yapmadınız bunu bir şekilde intikam fırsatı karşınıza çıktı işte.Allah beni sınamak mı istiyor acaba? Yoksa bir yol mu açıyor bana git ve hakedeni mıhla diye! Yapmasanız onu biliyorum içimde kalıcak bunca aydan sonra önünüze geliş intikam fırsatı hiç düşünmediğin bi anda onada çektireceğini biliyorsun ya bu bir şeytanın oyunuysa? Düşünmek insanı gerçekten çıldırtır hep derim ya en mutlu insanlar cahil insanlardır,düşünceden yoksun.

Neyse bu anlattıklarımın konuyla hiç bi alaksı yoktu aslında sadece içimi dökmek istedim şu sıra içimde büyük fırtınalar kopuyor doğruyu yaptığımı bilsem de onun bunları hakettiğini bilsemde kalbim acıyor.Umarım zamanla geçer her zaman ki gibi sadece zamana bırakıyorum ama vicdanım rahat yanlış bir şey yapmadığımı biliyorum,biliyorum ki kötülük eden kötülük bulur herkes hakettiğini yaşar.

Aslında bu film üstte söylediklerimden çokta farklı bir şey içermiyor.Sadece benim dikkatimi çeken adam ve kadın büyük bir yanlış yapıyor ve iyi adam ölüyor.Bu durumda herkes üzülüyor ama onlar bi şekilde yaşamaya devam ediyor.Aslında gerçek hayatı yansıtan bir film benim gibi hayalperest pembe bulutlarda yaşayan birinin beğenmemesi gayet normal olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…