3 Şubat 2015 Salı

Maydanoz Time : Dizi - Full House

Herkese yepyeni bi günden merhabalar efenim.Şu sıra Kore dizilerini bi kenara bıraktım Tayvan ve Tayland dizilerine sardım iyi mi?! Gerçi  bu dizinin çok ünlü olan Kore versiyonuda varmış ama görüntü kalitesi biraz düşük olduğu için bunu izlemek istedim hem bu daha yeni ayrıca benim içinde bi değişiklik olsun dedim zaten dizide de yarısı Kore'de geçti diyebilirim.Ayrıca burdaki çiftimize bayıldım (ben dizide 2.adamı tutsamda) gerçekte meğersem evlilermişte o yüzden bu kadar kimyaları uyuyormuş helede o dondurma sahnelerini düşünürsek (kıs kıs spoiler spoiler).İster Kore versiyonunu izleyin ister benin önerdiğim gibi bu Tayland versiyonunu izleyin ama bu hikayeyi mutlaka izleyin.Hem romantik hem de komik :) Tamda sevdiğim gibi :)

Ülkesinde çok ünlü bir yıldız ve ablası tarafından aile yadigarları evin satışında kandırılına  saftirik ötesi bir kızın aynı evde yaşama süreçleri içinde birbirlerine aşık olmalarına anlatıyor.Son olarak Tayca (evet biliyorum sanki at dili dermiş gibi ama işte dilin ismi bu ) acayip kaba bi dil onlar konuşurken biraz uyuz olabiliyorsunuz öncelerinde ama daha sonradan alışıyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...