20 Nisan 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Cennet Gibi

Herkese günün 2.postu olan film postundan mehabalar efenim.Mutlaka izlemenizi önerdiğim Romantik-Komedi ve Fantastik türlerinin bence baştacı olan bir yapıt diyebilirim bu film için.2 sevdiğim oyuncu birleşmiş film çekmiş ve bundan benim yıllar sonra haberim oluyor :/ 

Konusu:San Fransisco'da bir apartman dairesi kiralayan David oraya taşınmıştır. Oda arkadaşı istemeyen David'in karşısına Elizabeth isimli kız çıkar ve ortalık karışır. Oturduğu yerin kendi evi olduğunu iddia eden Elizabeth sonra birden ortadan kaybolur...


2 yorum:

  1. yaa yeni mi izledinnn.. harikadır... tekrar izleyesim geldi.
    sonra kitabını okudum o da çok güzeldir ama önce filmi izleyince pek de etkili olmuyor.
    hele sonra bir de devamını okudum hiç sarmadı o zorlama geldi. neyse tamam uzatmıyım, filmin yazısını okumak bile iyi geldi ^^

    YanıtlaSil
  2. kitabı mı varmış bunun vallahi senden ilk defa duyuyorum eğer konuyu değiştirmedilerse alır okurum vallahi ben pek sevdim çünkü filmini :D

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...