25 Nisan 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Ben - Manga Konseri

Herkese günün 2.postu olan Kişisel post yazılarımdan merhabalar efenim!

Evet size buraya gelirken söz verdiğim gibi konser zamanı başlıyor! Aslında taa ayın 20'sinde başlamıştı ama burada havalar çok soğuk olmaya başlayınca ilk olan İrem Derici konserine gidemedik.Ona çok üzüldüm maalesef ama dün akşam çok güzel bi telafi yaptık ve Manga konserine gittik.Bi kalabalık bi kıyamet ki sormayın yahu! Sigara içenler iyice boğdular beni tabi bir de küçük kız kardeşimle ve annemle gidince konsere pek kalamadık yaklaşık 2 saat kadar kaldık ve daha sonra eve geri döndük oysa biz daha yeni coşmaya başlamıştık.

Burada malum pek arkadaşım yok o yüzden genelde ailemle takılıyorum Balıkesir'de olaydım gidicek kendi yaşıtlarım bulurdum bol bol kopardık.Neyse süprizleri bozmak istemiyorum ama Balıkesir'de de çok güzel etkinlikler,konserler ve elbette finaller beni bekliyor olucak !

Manga her zaman ki gibi harikaydı Ferman abi 1.80 boylarındaymış inanamadım resmen televizyonda daha kısa görünüyor gibiydi :D

Batarist 39 derece ateşi olmasına rağmen gelmiş ah dedim yazık...Bi güzelde performans sergiledi ki sormayın yani Ferman abi show yaptı resmen sahnede bi insan hem zıplar hem detone olmadan ve hiç nefesi gitmeden şarkı söyleyebilir mi? Hem de tarzlarını az çok biliyorsunuz rap ve rock karışık yani...İlk üzerinde siyah deri ceket altında kot pantolon vardı  önce deri ceket sonra da içindeki siyah T-Shirtü çıkardı siyah atletle kaldı sahnede :D Bi çığlık kıyamet ki sormayın yani :D

Görüntüler biraz kötü o yüzden kusura bakmayın bu işlerde hala biraz eziğim :D












Posted by Buse Soysal on 25 Nisan 2015 Cumartesi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...