Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Ben - Manga Konseri

Herkese günün 2.postu olan Kişisel post yazılarımdan merhabalar efenim!

Evet size buraya gelirken söz verdiğim gibi konser zamanı başlıyor! Aslında taa ayın 20'sinde başlamıştı ama burada havalar çok soğuk olmaya başlayınca ilk olan İrem Derici konserine gidemedik.Ona çok üzüldüm maalesef ama dün akşam çok güzel bi telafi yaptık ve Manga konserine gittik.Bi kalabalık bi kıyamet ki sormayın yahu! Sigara içenler iyice boğdular beni tabi bir de küçük kız kardeşimle ve annemle gidince konsere pek kalamadık yaklaşık 2 saat kadar kaldık ve daha sonra eve geri döndük oysa biz daha yeni coşmaya başlamıştık.

Burada malum pek arkadaşım yok o yüzden genelde ailemle takılıyorum Balıkesir'de olaydım gidicek kendi yaşıtlarım bulurdum bol bol kopardık.Neyse süprizleri bozmak istemiyorum ama Balıkesir'de de çok güzel etkinlikler,konserler ve elbette finaller beni bekliyor olucak !

Manga her zaman ki gibi harikaydı Ferman abi 1.80 boylarındaymış inanamadım resmen televizyonda daha kısa görünüyor gibiydi :D

Batarist 39 derece ateşi olmasına rağmen gelmiş ah dedim yazık...Bi güzelde performans sergiledi ki sormayın yani Ferman abi show yaptı resmen sahnede bi insan hem zıplar hem detone olmadan ve hiç nefesi gitmeden şarkı söyleyebilir mi? Hem de tarzlarını az çok biliyorsunuz rap ve rock karışık yani...İlk üzerinde siyah deri ceket altında kot pantolon vardı  önce deri ceket sonra da içindeki siyah T-Shirtü çıkardı siyah atletle kaldı sahnede :D Bi çığlık kıyamet ki sormayın yani :D

Görüntüler biraz kötü o yüzden kusura bakmayın bu işlerde hala biraz eziğim :D












Posted by Buse Soysal on 25 Nisan 2015 Cumartesi




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)