Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Pek Yakında

Herkese merhabalar efenim.Finallerin bitmesine son 2 gün ! Hadi artık başlasın tatil ! Umarım Bütlere kalmak gibi bi sorunum olmaz çok tırsıyorum....

Neyse efenim bugünün film köşesinde Cem Yılmaz'ın son aile-komedi-dram üçlüsünün birleştiği bir Türk filmi var.Zamanında bu filmi sinemada izlemek çok istemiştim ama şansıma vizyondan kalkmıştı,yetişememiştim.Şimdi izleyince çokta şanssız biri olmadığımı anladım.Çünkü bu film Gora tadında değilde daha çok Hokkabaz tadındaydı.Ha çokta kötü bi film değildi ama sinemaya gitmeyede değmezdi diyebilirim.

Kadro her zaman ki gibi Ozan Güven falan.Aynı kişilerle aynı tarz filmler yapmaktan cidden bıkmadı Cem Yılmaz.Ne zaman değişik bi şey yapacak orasını bende çok merak ediyorum.Film korsanı olan bi adamın boşanma evresindeki karısını tekrardan kendini sevsin diye bi film çekmeye karar verir ve orada olaylar kopar diyebiliriz kısaca konusu için.


Yorumlar

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)