7 Mayıs 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Senden Bana Kalan

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.Evet yavaş yavaş yaz geliyor ve ben nedense yazla birlikte film izlemeyide arttırıyorum hele de sinemada izlemeye bayılıyorum! '' Kapalı alan aman ne yapcaz sinemada '' diyenleride hiç anlamıyorum maalesef asıl kafamıza güneş geçe geçe ne etcez deli danalar gibi sokaklarda :)

3.Haftasından olan bir Türk filmi Senden Bana Kalan ! Evet hüngür sümük ağladım elbette yine aslında çok tipik bir Romantik-Dram-Komedi filmiydi başından sonuna tahmin etmek oldukça kolay oldu hatta bu film bi Kore filmini uyarlamasıymış bende daha sonradan öğrendim ama Ekin Koç'u ve Neslihan Atagül'ü birarada izlemek elbette çok keyifliydi.

Konusu:Çocukluğunda annesiz ve babasız kalan Özgür, büyükbabasının mirası sayesinde zorluk görmeden, biraz da şımartılarak büyümüştür. Büyükbabasından kalacak olan miras sayesinde rahat ve sorumsuz bir hayat sürmeyi planlarken 18 yaşına bastığı gün işlerin hiç de umduğu gibi gitmeyeceğini öğrenir. Özgür mirası alabilmek için vasiyetnamede yazan bir şartı yerine getirmek zorundadır. Buna göre İstanbul'dan Çanakkale'nin Adatepe köyüne taşınacak ve burada bir yıl geçirecektir. Özgür bu şartı yerine getirmezse mirasın yalnızca ufak bir kısmını alabilecek, geri kalan kısmı ise hayır kurumlarına bağışlanacaktır. Mirası hak ettiğini düşünen Özgür, Adatepe'ye gider ve kendini bekleyen yeni hayata böylece atılmış olur. Adatepe'de onu büyük sürprizler beklemektedir. En büyük sürpriz ise beklenmedik bir anda hayatına giren Elif olacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...