8 Mayıs 2015 Cuma

Maydanoz Time : Film - The Avangers 2

Herkese merhabalar efenim.Bugünün film postunda ilk haftası olan Yenilmezler 2 filminin postu var!

Arkadaş için çiğ tavuk bile yenir derler ya çok sevdiğiniz biri için ;) Evet bu sinema günüde böyle oldu.Uzun zamandır gelmesini beklediği bi çok sevdiğim kişi ona eşlik etmemi isteyince sinemada ''Ben ne bunların ayrı filmlerini izledim ne de Yenilmezler 1'i izledim aslında fantastik filmlerle de pek aram yoktur.'' diyemedim.Daha doğrusu dedim ama o beni bi şekilde ikna etti sıkılmayacağıma ve konuyu anlayacağıma dair.3D izledik filmi ama filmden mi yoksa sinemadan mı bilemiyorum ama 3D'den pek zevk alamadım pek bi karanlık geldi.Karakterleri ayrı ayrı bilsem de maalesef hiç birinin filmini ayrı ayrı izlememiştim konulardan da bi haberdim ama izlerken hiçte sıkılmadım ayrıca bi kaç sorumun cevabıylada konuya hemen hakim oldum hatta arada tuvalete giderken kendime uçuyo falan zannettim acaba benimde özel güçlerim var mıdır ? :D

Konusu:Iron Man Tony Stark önderliğinde bir grup süper kahraman, aktif olarak kullanılmayan bir barışı koruma programını gerçekleştirmek isterler, ancak işler çığrından çıkar ve insan yapımı bir yapay zeka olan Ultron'un eline, hain planlarını gerçekleştirme fırsatı geçer. Süper kahramanlar onu durdurabilmek için bir kez daha güç birliği yapmak zorundadır. Tüm dünyaya yayılan bir savaş başlayacaktır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...