26 Haziran 2015 Cuma

Maydanoz Time : Ben - Leyla Seymen Kitap Mim'i


İnce mi,kalın mı?

Önemli olan içeriği :)

Artemis mi,Ephesus mu?

Ephesus şu sıra daha bi çıkışta o yüzden onun kitaplarını daha çok takip ediorum.

Dizi mi,film mi?

İkiside.Kore dizileri Amerikan filmleri :)

Yeşil mi,mavi mi?

Huzur mavisi diyelim :)

Lydia mı,Allison mu?

Allison olsun.

Matematik mi,Türkçe mi?

Bu soru bana sorulmaz ayıp vallahi.Matematikten nefret ettiğimi bilmeyen kaldı mı ben içinde toplama var diye 101 oyunu bile öğrenmemekte ısrar ettim bi ara :)

Labirent serisi mi,Lux serisi mi?

Lux'u çok çakma bulduğumdan Labirent olsun o daha heyecanlı.

Aynı Yıldızın Altında mı,Siyah Damar mı?

Aynı Yıldızın Altında ama diğerini okumadım.

Fantastik mi,Bilim Kurgu mu?

Fantastik elbette.Star Wars'ı hala izleyemedim bilim kurgu olduğu için :/

Aşk mı,Dram mı?

Tabi ki de aşk mümkünse romantik-komedi olsun :)

John Green mi,Brandon Sanderson mı?

John Green elbette.(Çaktırmayın diğerini tanımıyom bile )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...