10 Haziran 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Big Eyes

Herkese merhabalar efenim.Bugün erkende kalktım ve yıllara 10 yıllık sevgili arkadaşımı karşılamaya gittim beraber yedik içtik,bol bol dedikodu yaptık,gülüştük ve elbette kız kıza alışveriş yaptık.5'te otobüsü kalkıyordu onunda son günüymüş İzmir'de Çanakkale'ye memleketine uğurladım onu bende eve yollandım.D&R'dan 10 Tl kampanyasında çok istediğim 2 kitaptan aldım.Ha bu arada pazartesi Bodrum'a gideceğimiz kesinleşti haftaya pazara kadar Bodrum'da kalıcaz o zaman dilimi içinde post yapamayacağım maalesef gelince her gün için ayrı ayrı detaylı bir Bodrum gezi postu sizi bekliyor olucak.

Şimdilik film ve kitap postlarıylan idare edin beni.Neyse efenim gelelim bugünün müziklerini Lana Del REy'in yaptığı ve 3 dalda Golden Globe ödülleri alan Big Eyes filmi var bugün konuğumuz olarak.Big Eyes Tim Burton 2015 yapımı bir biyografi ve elbette bir kadının var olma hikayesi.Tek başına kızıyla erkeklerin egemen olduğu bir dünyada önceleri ezilsede kadın olduğundan emiğine sahip çıkılsada başkaları tarafından sonrasında gözünü açmasını ve bu uğursa savaşmasını anlatıyor.Bence en çokta kadınların izlemesi gereken bir film olmuş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...