23 Haziran 2015 Salı

Maydanoz Time : Gezi - Bodrum 2

Herkese güzel bir günden merhabalar efenim!

Ayy dün resmen baygınlıklardaydım,oruç mu başıma vurdu ne oldu bilmiyorum ama baş ağrısı,mide bulantısı,iftar vakti benim için dün işkence oldu resmen :( Sanırım tatil bana yaramadı ve bi güzel hasta oldum yaz yaz :(  1-2 gün oruç tutmayacağım eğer kendimi iyi hissetmeye başlarsam tekrardan tutmaya başlarım herhalde.Off daha yeni geldik tatilden ama tatil hayali kuruyorum sanırım ben tatil sapığı oldum,gezmelere doyamıyorum :( Daha 1 ay var Antalya'ya gitmemize o zamana kadar malum Ramazan diye hiç evden çıkmıcaz :/

Neyse efenim hazır kendimi iyi hissediyorken Bodrum 2 postunu yazayım dedim bende.Bodrum tatilimizin 2.gününde de kamp açık olmadığı için birde tabi 12 gibi kalktığımız için ilk olarak kahvaltı olarak kampın hemen karşısında ki Milas Köftecisi'ne gidip Mercimek Çorbası içtik.Ama çorbadan çok bizi yanında gelen kaşarlı pideler ve mezeler doyurdu diyebilirim.Salaş bi yer olmasına rağmen bu kadar özenmeleri hatta limonu bile taze dalından koparıp getirmeleri çok ama çok hoşumuza gitti diyebilirim.İzmir,İstanbul gibi yerlerde bilen bilir normalde köftecilerde,dönercilerde bu kadar sofrayı donatmazlar genelde bu Akdeniz ikramıdır.(Mersin'den biliyorum.)

Bugün ki rotamız Yalıkavak'ta bi otelde havuz keyfi yapmaktı.Babamın arkadaşı bugün için bize Flipper Club'ı ayarlamış.Biraz pahalı bi otel (Su 2 lira ordan anlayın) ama havuza şahane diyebilirim.Açıkçası Yalıkavak'ın ve Bodrum'un denizini öyle aman aman pek beğenmedim diyebilirim bi kere sahil bulmak çok zor genelde hep kayalık,taşlık yapmışlar.Ayrıca suyu buz gibi!Gözünü seveyim Antalya ve Marmaris'in!




İlk önce durağımız Yalıkavak'ın Marinası oldu.Biraz buralar da turladık.Bodrum'un içine göre burası daha elit,daha pahalı ve daha sessiz sakin bi yer.Pek bana göre değil açıkçası bilen bilir beni ben insan severim,gürültü severim,yaşama dair pırıltılar severim bir yerde...Suriyelileri burada hiç görmedik.


Tüm gün burada havuz keyfi yaptık ve güneşin (ben de elbette kitabın) tadını çıkardım.2.günümüz daha çok burada geçti.Akşama yine kamp kapalı olduğundan Milas Kötecisine gidip Milas Köftesi yedik.Köfteler öyle aman aman pek güzel değildi açıkçası hatta bana biraz malzemeden çalmışlarcasına yavanda geldi ama zaten sizi doyuran köfteler olmuyor dediğim gibi yan mezeler harika!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...