24 Haziran 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Geziler - Bodrum 3

Herkese merhabalar efenim.Bodrum tatilimizin 3.gününe nihayet gelebildik ve nihayet kamp açıldı.Sabahında adam gibi güzel bir kahvaltı yapabildik.

O gün için babam Gümbet İskelesin'den kalkan bir tur teknesinde yer ayarlamış bize.Marmaris'teyken gitmiştik ama ben daha çok küçüktüm o zamanlar ama en çok eğlendiğim gezilerden biri olmuştu.Dalyan sazlıklarını,Kral Kaya Mezarlıklarını görüp çamur banyosu yapmıştık.Amaa tee ne zamanda kaldı bunu da onun gibi sandım ama maalesef ki yanıldım.Koylarda durup açık denizlerde yüzdüğümüz bir tekne gezisi oldu sadece.Hatta ben ve gezgiç yaşlı teyzeler teknede alıp kitap okumaya devam ettik ben de onlar kadar sıkıldım inanın.


Teknemizin adı:Paradise idi.Tur ne kadardı inanın bilmiyorum ama bence kişi başı 50 Tl vardır gibime geliyor.Ki bence bu tarz bi tur için değmez ha açık denizde yüzmüşün ha sahilde yüzmüşün çokta farketmiyor sadece tekne gezisi yapmış oluyorsunuz o kadar.Bence siz tekne gezisi için Bodrum'a değil Marmaris'e gidin !


Teknenin gezi içinde ikramları da oldu elbette.İlk olarak dondurma sonra öğle yemeği ve en sonda da karpuz ikramı oldu ama tekne de su ve çitoz ekstra dondurma dışarı göre oldukça pahalı yine.


Teknenin üst kısmında güneşlenmek için şezlonglar var genelde oraya çıkılıp yolculuk ediliyor ayrıca oradan manzara enfeste görünüyor.Böyle bi tekne gezisine giderseniz üst katlarda ön sıraları kapmaya çalışın çünkü ön sıralar güzel esiyor ama tabi tepenizde bilmem kaç derece güneş olduğu için iyice yağlanın yoksa pişmiş tavuğa dönersiniz bu arada evet ben abuk subuk yanmayı başardım ve şimdi iğrenç bi şekilde soyuluyorum yamalı gibi oldum çok kötü de kaşınıyor maalesef :(


Toplamda 4 yerde durduk ve oralarda denize girildi.Kadınlar Plajı,Adalar Boğazı,Bağla Koyu ve Yahşi Plajı.


Tekne gezisinen sonra akşam kampımızın yolunu tuttuk ve kampın içindeki Halikarnas Lokanta'da yedik akşam yemeğimiz.Öğlen bol karbonhidratlı yemek yediğimiz için ben daha hafif olan sadece salata yemeyi tercih ettim ama nefsime hakim olamayıp üstüne bir de puding hüplettim pişman değilim :/



Marmaris'te kampından daha kötü bi yer olduğuna karar veridm Bodrum kampının .Tek güzelliği harika bir Bodrum manzarasına sahip olması ve tam merkezde çarşının içinde olması.Onun dışında sezon olmadığından mıdır nedir emeklilerden başka bi şey göremedim genç insan arar oldu gözlerim :( Eğlenceye dahil hiç bi şey olmadığı için akşamları çok sıkıldık kampta ve bizde Bodrum çarşısına çıktık o akşamda şansımıza bi yerde açılış varmış eh biz de bu havaifişek gösterisinden yararlanmış olduk :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...