25 Haziran 2015 Perşembe

Maydanoz Time : Geziler - Bodrum 4

Herkese merhabalar efenim.Bodrum tatilimizin 4.gününde  dün nihayet kamp açıldığı için günümüzü kampta geçirmeye karar verdik.Güzel bi kahvaltı ettikten sonra kampın serin sularına kendimizi bırakmak için denize indik.Ama ne soğuk ! Allah'ım öyle soğuk ki Bodrum'un suyu.Bodrum tatilim boyunca herhalde en fazla 3-4 kere girmişimdir denize hatta o kadar bile girmemiş olabilirim.Daha çok şezlongta oturup güneşlendim ve elbette bol bol kitap okudum hatta 2 kitap bitirdim tatil süresince :D

Bi kaç yeri sahil onun dışında hep kayalık ve taşlık Bodrum bu yönünü pek sevemedim açıkçası.Ama su tertemiz yani çok kıyılar haricinde yine hayvan insanlar(!) kirletmişler kıyıları :/

Tüm günümüzü bu şekilde geçirdik akşamada önce odamızda biraz dinlenip sonra da cicili bicili giyinip kampı keşfetmeye koyulduk kardeşimle.Marmaris ve bi çok tatil kampına göre oldukça saçma bi düzeni var bu kampın.Bi kere birleşmiyor bile.Normalde kamp düzenleri yuvarlak ve kendine ait bi çerçeveden oluşur ama bu kamp öyle değildi.Ama yukarı çıkıldıkça enfes bir Bodrum manzarası ile karşılaştık.

Öğle yemeğinde pizza akşam yemeğinde de barbunya,sütlaç ve köri soslu tavuk yedim.Bu arada gereksiz bi pahalılığı vardı kampın anlayabilmiş değilim normalde dışardan daha ucuz olması gerekirsen dışardan çokta bi farkı yokmuş gibi geldi bana.