Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Kişisel - Zor Beğenirim Mimi

Deep Tone'un bir Mimi daha:
Mimin konusu, zor mu beğeniriz kolay mı, seçici miyiz her şeyi sever miyiz?

1-Yemek seçer misin?

Patlıcan ve bazı et türlerini yemiyorum.Onun dışında bamya yeme potansiyeli bile olan biriyim.Değişik tatları bilhassa severim.

2-Tatil için nasıl bir otel tercih edersin?

Ailemle birlikte yaşadığım için şimdilik 5 yıldızlı oteller.Ama ilerde 2 kişilik tatillere falan gidersem daha sakin,daha ucuz böyle otelden daha çok Amerika' da ki oteller vari ev tipi butik otelleri tercih ederim.

3-Diyelim ki kuzeninin düğünü var, Kıyafetini kaç gün önceden ayarlarsın?

En fazla 1 hafta mezuniyet elbisemi 1 gün öncesinde almış bi insanım bana her şey yakışır modunda olduğum için genelde bu konularda pek seçici olmuyorum :D

4-Bir kuaförün var mı?

Hayır yok zaten ne anlatmak istediğimi anlayıp adam gibi istediğimi yapan biri de yok olan yerlerde maalesef çok pahalı.

5-Yolda rastladığın arkadaşın sana kilo almışsın derse sen ne tepki verirsin?

Napam istiyon ?

6-Bikini mi mayo mu?

Göbeğimi ve yara izimi göstermeyecek her şey olur ama asıl tercihim mayo ya da mayokine ama nedense en son olarak bikini aldım nereme güvendiysem :(

7-Eleştiriye açık mısın?

Davranışlarımı ya da hayatıma karşı değil yazdığım ya da yaptığım şeylere karşı evet geliştirici oluyor.

8-Eşinin/sevgilinin en beğenmediğin yanı.

Yok 

9-Boş zamanlarında seni nerde buluruz?

Evde :D Ben hep evdeyim çocuklar ...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)