20 Temmuz 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Ben - Konuşulan Kadınlar

Konuşulan kadınlar,hiç unutulmayacak başarılar,hırs tutku ve istek...

1-Türkan Şoray (Kitap)




2-Frida Kahlo (Film-Kitap)



3-Marilyn Monroe(Kitap-Film)



4-Coco Chanel(Kitap-Film)


5-Grace Kelly(Film-Kitap)


6-Türkan Saylan (Dizi-Film-Kitap)



7-Sylvia Plath(Kitap-Film)



8-Jane Austen(Film-Kitap)



9-Margaret Thatcher(Kitap-Film)



10-Aylin Radomisli Cates(Kitap)



11-Füreya Koral(Kitap)


12-Waris Dirie(Kitap-Film)


13-Audrey Hepburn(Kitap)


14-Marie Antoinette(Kitap-Film)



15-Amy Winehouse(Kitap-Film)



16-Lady Gaga(Kitap)


17-Hürrem Sultan(Dizi-Kitap)



18-Filiz Akın(Kitap)



19-Kösem Sultan(Kitap-Film)



20-Florence Nightingale(Kitap-Film)



21-Prenses Diana



22-Sezen Aksu



23-Ajda Pekkan(Kitap)



24-Ingrıd Bergman(Kitap)



25-Agatha Christie(Kitap)



26-Halide Edip Adıvar (Kitap)



27-Elizabeth Taylor (Kitap)



28-Ayşe Kulin(Kitap)



29-Malala Yusufzay(Kitap)



30-Jennifer Lopez (Kitap)



31-Elif Şafak(Kitap)



32-Miley Cyrus(Kitap)



33-Rihanna(Kitap)



34-Nilüfer(Kitap)
















1 yorum:

  1. Güzel bir derleme olmuş. Aralarında okumak istediklerim de var okuduklarım da. Ünlülerin hayatını okumayı seviyorum. Bu ünlüler bir de kadın olunca hem onlarla gurur duyuyorum hem de motive oluyorum.

    YanıtlaSil

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...