31 Temmuz 2015 Cuma

Maydanoz Time : Ben - Sıla Duran&Üzüntü Mimi


1 ) Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu  nesne ile bir anınız var mı?

Çok sevdiğim birinin bana bıraktığı kopmuş bi bileklik.Anısı anlatılmaz yaşanır :/

2 ) Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın . Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın

Ben şimdi bu mimi niye yapıyorum?Bu soruyu niye cevaplıyorum,derdim ne benim.O değilde tatilden geldim yaz yaz tatilde hasta oldum ya la :/

3 ) Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun .

N eyin var diye sorma
E mdi yedi bitirdi bu bizi
M asum durduğuna bakma ilk harflere baksana :D

4 ) Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun . Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun . Lütfen ben bir kuş gördüm .Yada bizim evde oyuncak ayı var gibi cümleler olmasın olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun . Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim :D

Bu kabakları saklasakta mı sarımlasakta mı şey etsek ne etsek bilemedim şimdi ben yani :D

Üzgünken naparız dibe vurunca naparız üzüntümüz nasıl geçer?

Önce ılık bi duş sonra vur kafayı uyu gitsin eğer uyuyamıyorsam Lana dinler ağlarım içimdeki pislik üzüntü ne varsa akar gider,atmak gerek bünyeden sonra kilo yapıyor :/

2 yorum:

  1. Merhaba. Ben seni geçen günlerde mimlemiştim ama görmedin galiba. Eğer mim cevaplandırmak istersen burada güzel bir tane var. Bir bak istersen. http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2015/07/mimlendim-2.html

    YanıtlaSil
  2. hayır görmedim maalesef hemen yaparım bayılırım mimlere :D

    YanıtlaSil

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...