1 Temmuz 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Film - Beauty&The Briefcase

Herkese merhabalar efenim.Bugün Temmuz ayının ilk günü yaz ortalarındayız nihayet.Açıkçası ben biran önce yaz bitsin ve okul başlasın istiyorum,işsizlik bana göre değil tempomu izledim arkadaş! Ama bloğuma çok fazla yazamıcam gibi duruyor bu sene çünkü internet problemim olacağa benziyor bulduğum yerde post yapmaya çalışacağım elbette ama hadi neyse kütüphane falan bi şekilde aksatmam ben bloğumu çünkü küçücük bi kitleye hitap etsem de yazmayı çok seviyorum :)

Bugün ki film postumuzdan yine sımsıcak bi yaza yakışır sıcacık bi romantik-komedi filmi var başrollerde çok sevdiğim  Hilary Duff var.Yalnız filmin Türkçe çevisi biraz garip ama siz idare edin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...