14 Temmuz 2015 Salı

Maydanoz Time : Geziler - İzmir Alsancak KızlarAğası Hanı

Herkese merhabalar efenim.Geçen hafta 10 yıldan beri en yakın kız arkadaşım olan kız arkadaşımla buluştum ve Alsancak'ta aslında çok nlü olan ama benim daha önce hiç duymadığım ve görmedğim bi yere gittik.Ve resmen bayıldım buraya! Neden kimse daha önce beni buraya getirmedi!

Böyle Kapalı Çarşı Hanvari eski (daha çok annenemin giysi dolabı gibi kokan) yerlere bayılırım ben!O baharatların kokusu,nafatalin kokusu süsler,hediyelik eşyalar bulabileceğiniz her türlü ıvır ıvırın olduğu bi yer yani burası.Bir de üst katta bu manzara eşliğinde kahvenizi yudumlayıp arkadaşınızla bol dedikodu yapabileceğiniz ünlü bi yerde var.Kızlarağası Han'ı bence her İzmir'e gelenin gezmesi gereken otantik bi yer benden tavsiye :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...