7 Temmuz 2015 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Aşk Acısı Margaret Carroll

Herkese merhabalar efenim.Bu kitap postunda belki de asını daha önce hiç duymadığınız ama benim sahaftan 4 Tl'ye bulup aldığı bu aşk hikayesini sizlere tanıtmak istedim.Tam yaz ayında havuz başında okunacak türden bi kitap :)

Konusu:

Kit sonunda hayatının aşkını buldu,
Ama o iki hafta sonra bir başka kadınla evleniyor. 
Karma böyle bir şeydir işte!


Kit McCabe New York'un en ünlü gelin dergisinde editör olmasına rağmen özel hayatında romantizmden çok kötü bir karmanın etkileri vardı. Fakat bu Wall Street'in yükselen yıldızı yakışıklı, eğlenceli ve nişanlı Mark Dawson III ile aynı taksiyi paylaşana kadar sürdü... 

Mark Dawson'ın riskli bir işi olabilirdi ama değer yargılarına olan bağlılığı derindi. Evliliğinin bir yanlış olduğunun farkındaydı ama kaçarak nişanlısını üzmek ve kariyerine zarar vermek istemiyordu. Tüm bunları daha da zorlaştıran ise Kit'in düğün hazırlıklarını çalıştığı gelin dergisinde yayımlanacak kapak öyküsü için adım adım takip ediyor olması ve Mark'ın gözlerini ondan ayıramıyor oluşuydu. Düğüne iki haftadan az kalmışken artık hislerini çevreden ve kendilerinden saklayamaz olmuşlardı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : Irish Wish

 Herkese merhabalar efenim, Bu haftasonu tatilimi genelde film izleyerek geçirdim.Netflix e yeni gelen bir yapım olan Irısh Wish'i izled...