19 Ağustos 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Beni Böyle Sev

Herkese merhabalar efenim ! Bir Türk dizisni 2 haftada (90 bölümcük) izleyip bitirdim ya kendime şaşıyorum adeta.Ben bu diziyi neden daha önceden görmedim farketmedim yanıyorum ! Zaten kışın yerli dizi izlemiyorum eh normal olarak TRT 1 'de ki diziden hiç haberim olmuyor.Eski bi dizi ama tam benlikmiş.Öyle masum öyle sıradan öyle samimi bi dizi ki.Başrollerinde Zeynep Çamcı ve Alper Saldıran,Burcu Biricik gibi çok beğendiğim oyuncular var.2 hafta bu diziyle yatıp kalktığım için şimdi 3.sezonda bitince itiraf etmeliyim ki içimde burukluk oldu.Acilen yeni böyle tatlış dizilere başlamam lazım,beni böyle saracak dizi izlemeyeli (en son Kore dizilerim vardı) baya bi olmuştu.Konusu herkesin tahmin edebileceği gibi aslında klişe : Zengin oğlan fakir kız.Ama üniversite hallerini o öğrencilik,evlilik,bebek ve mutluluğu yakalamanın aslında birini sevince ne kadar basit olduğuna dair çok güzel bi örnek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...