22 Ağustos 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Yıldız Tozu Priscille Sibley

Merhabalar efenim ! Herkese musmutlu hafta sonları dilerim.Dün üniversitenin 7 Eylül'de açıldığını duydum ve minik çaplı bi şok yaşadım daha nerde kalacağım bile belli değilken insan sıkıntıya düşmüyor da değil hani.Ayrıca daha evde bulamadık annemin hastahane işleri çıkınca her şey yarım kaldı bana da evde oturup zamanı geçirmek kaldı anlayacağınız şu sıra çok güzel yeni diziler buldum onları izleyerek zamanımı geçirmeye çalışıyorum.

Neyse efenim bugünün asıl konusuna gelicek olursak bu postta Yıldız Tozu diye bi kitaptan bahsedicem size.Bu kışın ve yazın favori kitaplarından biri olarak görülse de bi çok kitap bloğu tarafından ben açıkçası çok fazla beğenmedim kitabı.Gereğinden fazla uzatılmış ve yer yer aynı şeyleri tekrarlayarak can sıkıan bi kitap.Açıkçası benim favorilerimden olabildi diyemeyeceğim.Sonu yine oldukça duygusal bittiği için belki ordan bi puan alabilir ama genelde hatlarıyla ortalamanın altında vasat bi kitaptı benim için.Okudukça işin içinden iş çıkan her sayfada bi konu zincirlemesi var.Okudukça derinleşen kitaplardan aslında.Ama dediğim gibi gitmeyen bi kurgusu var bence.İçinde aşkta var elbette ama beni hiç heyecanlandırmayan bi aşk oldu maalesef.Daha çok karısını ve bebeğini kurtarmaya çalışan geçmişte çok günah işlese de fedakarlıklar yapmaya çalışan ve savaşan bir babanın hikayesi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...