16 Eylül 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Go,Single Lady

Herkese merhabalar efenim !

Şu son günlerimde araya bir de Tayvan dizisi sıkıştırmak istedim.Uzun zamandır uzak kaldıydım (çünkü dilleri bi tuhaf Korece'ye alıştım ama Tayvan dili bi garip bi de çok komik geliyor bana) o yüzden arayı daha fazla soğutmadan bi tane patlatayım dedim.

Konusunun ne Türk dizilerinden ne de Kore dizilerinden bi farkı yok maalesef.Zengin oğlan fakir kız aileleri bunların evlenmelerini istiyor bu sefer ama oğlanımız fena ukala dümbüğü kızımız ise saf değilde tam tersi fazla cin gibi ama baya da bi ezikleniyor yüksek sosyete tarafından,eğer bu tip klasik dizileri benim gibi bıkmadan izlemeyi seviyorsanız ne duruyorsunuz bence hemen açın izleyin !



2 yorum:

  1. Tayvan dizisi mi? Kırk yıl düşünsem Tayvan dizisi izlemek aklıma gelmezdi. Ben henüz Amerikan ve İngiliz dizileriyle yetiniyorum.

    Bu arada ukala dümbüğü yazmışsınız da bizim buralarda ukala dümbeleği denir. Sanırım bir söyleyiş farkı var.

    YanıtlaSil
  2. valla ben Asya dizilerini hep izliyorum.Kore,Hint,Tayvan,Tayland,Japon durdurağım yok dizi konusunda :D

    Evet bizim yörede öyle deniyor Dümbük :D

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...