14 Eylül 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - Araf Jamie Mcguire

Herkese merhabalar efenim !

Bu yeni haftaya bir kitap postu ile başlayalım istedim.Ve evet bu evi alıp bi ömür Gaziemir'de kalacağımız bugün kesinleşti hayurlısı olur inşallah ne diyeyim ki başka nasılsa ben burda yokum :D

Neyse biz dönelim kitabımıza Jamie McGuire'den okuduğum ilk kitap açıkçası.Kitap bloglarından hep kitaplarını görüyordum,okumak benim içinde bu zamana kısmetmiş diyelim.

Araf kitabı melekler ve şeytanlar üzerin dayalı yine erkeğin doğa üstü bi yaratık kızınsa masum bi insan olduğu gibi spesifik konuya sahip diyebilirim.

Ben bu tarz kitapları hiç bıkmadan okurum hemencecikte bitiririm çünkü bana hep akıcı ve heyecanlı gelmiştir.Maalesef bu kitapta aynı akıcılığı ve heyecanı göremedim.Çiftimiz ben okurken beni nedende hiç heyecanlandırmadı.Hatta adam kıza doğa üstü bir şey olduğunu söylediğinde bile hiç heyecanlanmadım yazarın mı yoksa çevirmenim mi suçu orasını bilemeyeceğim ama çok yalapşap,çok duygusuz geçmiş bence oraları.Kız azcık şaşırdı sonra kabullenip hayatına devam etti diyebilirim insan biraz şaşırır hayır hayır olamaz nasıl ya benimle dalga mi geçiyorsun sen kanıtla bunu falana der yok anacım yok hiçte öyle şeyler olmadı maalesef ve ben oraların biraz duygusuzca geçilmesine içerlendim açıkçası biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...