18 Eylül 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - CL Ft Diplo - Doctor Pepper

Herkese merhabalar efenim !

KPop severler için bu bu gelneksel cuma müzik gününden CL'i ve yeni klibi olan Dr.Pepper şarkısını konuk olarak ağırlayacağız.Bilmeyenler için söyleyebilirim ki Dr.Pepper Amerika'da çok ucuz olan bi içecek markası.Diplo Amerika'nın yükselen DJ'lerinden CL'de yavaş yavaş Kore'den dünyaya yayılma yolunda.Klibini pek çok kimse gibi ben de çok sevmedim biraz saçma olmuş ama bence şarkı tam benlik :)


6 yorum:

  1. Merhaba canım,ben bir senedir blogunu takip eden ama her seferinde yorum yazmaya üşenen takipçin :) Geçen sene keşfetmiştim blogunu.Nasıl keşfettiğimi hatırlamıyorum ama iyi ki keşfetmişim :) Keşfettiğim andan itibaren günde milyon kez uğradığım,her yeni yazını merakla beklediğim favori bloggerım oldun :) Geçen sene üniversitedeki ilk yılımdı ve herkesten geç açılıyordu okulum.Yeni ortam,yeni şehir korkusu vardı içimde.Senin yazılarını takip ederek,okuldaki maceralarına yazılarını okuyarak, bir nevi tanık olarak o korkumu yenip bir an önce okulun başlamasını istemiştim:) Gerçekten bloguna tek kelimeyle B-A-Y-I-L-I-Y-O-R-U-M! Her telden çalması,her konuyla ilgili fikirlerini belirtmen ve dilinin akıcı olması yazılarını zevkle okumamı sağlıyor.Ayrıca blogunun yıldönümüyle benim doğum günümün aynı gün olması çok hoş bir tesadüf :) Ben de bir sene boyunca yazmadım ama şimdi blogunun yıldönümünde yazayım bari dedim.Umarım sen hep yazarsın,biz hep okuruz.Tüm güzellikler seninle olsun.Uzaklarda bir yerlerde sıkı bir takipçinin olduğunu unutma! Sen ve blogun tarafımdan çok seviliyorsunuz :) Blogun kendimi bulabildiğim,okudukça yüzümde gülücükler açmasını sağlayan adeta bir terapi gibi benim için :) Sen hep yaz ve biz hep okuyalım,kalemine sağlık güzel insan... :) Blogunun yeni yaşını da en içten dileklerimle kutlarım :)

    YanıtlaSil
  2. kız Allah cezanı vermesin böyle şeyler yazıpta benim çeşmeleri açma biliyorsun ben çok duygusal bi aptalım hemen ağlıyorum ağladım vallahi şu yazını okuyunca :) çokkk teşekkür ederim bloğumun 2.yaş gününü ben bile unuttum yahu hatırlayayım diye de yazdıydım köşeye yine unuttum :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy bence de çok haklı. :) çok tatlı anlatıyorsun bi de iyi bi insansın ki. duygusal olman da hoş tabii, sen üzülmedikçee, seni üzmezlerseee :)

    YanıtlaSil
  4. ay sorma deep ya her şeye mızıklanan ağlak bi tip değilim elbette ama böyle iyi bir şey gördüğümde mesela çizgi filmlerde ki mutlu sonlara bile ağlayan bi insanım :D

    YanıtlaSil
  5. Heheh :D Gerçekten çok samimisin ve bu yazılarında da kendini gösteriyor :)Bazen sıkılınca blogunda okuduğum yazıları bile baştan okuyorum,o derece çok seviyorum blogunu,süpersiiin.Böyle devaam :D

    YanıtlaSil
  6. nice senelere cnm :) bende blogunu yeni keşfettim :) bi sonraki seneleride birlikte devirirz inş :)

    bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...