25 Eylül 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Lana Del Rey High By The Beach

Herkese Aydın'dan merhabalar efenim !  Şu sıra Snapcahatteyim snapchat adım : sudevebuse
Orada kendi kendime eğleniyorum nerdeyim o an da ne halt yiyorum merak ediyorsanız beklerim efenim :)

Bugün geleneksel cuma müzik günümüz olduğundan güne güzel bir Lana şarkısı ile başlayalım dedim.Lana'nın yeni albümü çıktı biliyorsunuz ki işte o yeni albümün ilk klibi bu şarkıya çekildi ben şarkıyı da klibi de çok güzel buldum Lana ilk defa böyle hareketli ilginç bi klip çekmiş diyebilirim daha önce hep bi animasyonlar videolar kullanıyor kliplerinden bildiğiniz gibi ...



1 yorum:

  1. Merhabaa :))
    Lana del reyi meşhur olmadan önceden beri dinlerdim, sözlerini kendi yazıyordu çoğunlukla, anlamlı sözleri vardı. Yeni albümünü dinlemedim henüz vaktim olmadı ama ayrı bir tarzı var. Bakacağım klibe, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...