23 Ekim 2015 Cuma

Maydanoz Time : Kitap - Kahin Catherine Fisher

Herkese nihayet evimde geçen bir hafta sonundan merhabalar efenim ! 

Şu zamanlar bol bol okumaya kitap birikti o yüzden zamanımızın çoğunu genelde hep kitap okuyarak ya da dizi izleyerek geçiriyorum ki bu 10 günlük İzmir tatilimde büyük olasılıkla bu şekilde geçecek.

Yine bir kütüphaneden sadece arka kapak yazısını okuyarak aldığım hatta serinin devam kitaplarınıda kütüphanede bulunduğunu görünce "Birinci kitaba bi başlayayımda eğer beğenirsem devamını da alırım." diye düşündüm.Eh bu kararla devamını alır mıyım peki ? Hayır !

Kitabın aslında konusu oldukça güzel ve yaratıcı.Yunan ve Mısır mitlerinden etkilenipte hazırlanmış bi yeniçağ romanı.Fakat romanda inanılmaz bi acemilik var,üslup ve olayların akışı çok karışık kafamı toparlamaya çalıştıkça konular dağıldı son kısımları zaten boş boş okudum gibi bir şey oldu.Seri 3 kitaptan oluşuyor.Puntoları ve sayfa boşlukları çok fazla olduğu için benim için çok çabuk okunan okuması basit bir kitap oldu o yüzden 3-4 günde bitirdim diyebilirim bu kadar yoğunluğumun arasında.

Ek olarak başlıklar CinAli kitapları gibi .... Şunu yapıyor... tarzında başlıklar.Hangi çağda yaşıyoruz ya acaba çevireden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama bana böyle başlıklar çok itici ve çocuk kitabı gibi geldi başlık dediğin az ve öz olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...