14 Ekim 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Karanlık Zihinler Alexandra Bracken

Herkese yeni bi kitap postundan merhabalar efenim !

Yaklaşık 2 haftadır bu kitabı okuyup bitirmeye çabalıyorum,İzmir'den dönmeden bitirdim ve İzmir'de bıraktım kitabımı.Daha önce kitap bloglarında çok görüp,duyduğum bi kitaptı fakat oldukça hevesle alıp başlamama rağmen okul başlamasından mıdır yoksa cidden kitapta mı bi sorun var bilemedim ama resmen hayal kırıklığına uğradım diyebilirim.

Tamam yiğidi öldür ama hakkını yeme derler ya kabul ediyorum ki konusu bana çok orijinal gelmişti.Zihin okuma kabileyetine göre çocukları renklere ayırıp kamplara sokma falan bana başta çok ilgi çekici gelmişti fakat çeviri mi böyle yoksa yazarın ilk kitabı olduğu için mi bilemiyorum ama konu işlenişi ve üslup bana çok karmaşık geldi.Daha kitabın ilk sayfalarında olayların ortasında buluyorsunuz kendinizi nerden geldik ne oluyor bunlar kim bile diyemedim.İlk 100 sayfa bana çok karışık geldi bu yüzden.Kitabın ortalarına doğruda müthiş sıkıldım diyebilirim ama hep kitap bloglarında okuduğum yorumlara göre ''Müthiş bi sonu va çok heyecanlı bitti işte başlarda sıkılsanız da mutlaka sonuna kadar okuyun." fakan deniyordu fakat sonunda ben yine o heyecanı maalesef duyamadım ve maalese kitaba hiç bi şekilde konstantre olamadım,ısınamadım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...