9 Aralık 2015 Çarşamba

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015'in en iyi Romantik-Komedi dizilerinden biri diyebilirim.Biraz Pasta ile Master Sun karışımı bir yapım olsada izlemesi oldukça zevkliydi ayrıca başrol oyuncularımızla ilk defa bu dizide tanıştım.Bol kahkalı bir dizi.



4-Kill Me Heal Me

2015'in tabiki de en iddali yapımı ve tabiki izlemeyenleri bir çok şey kaybedeceği dizi diyebilirim.Bir kere 7 karakteride ayrı ayrı şahane oynayan bir başrolü izleme zevkinden mahrum bırakacaksınız kendinizi ve bu kişi dünyalar yakışıklısı bir oppa :D Psikolojik-Komedi-Romantik-Dram kısaca dizide ne ararsanız var bence 2015'in en iyi Kore dizisi diyebilirim.



5-Birth Of A Beauty

2014 yapımı İtalyan çekiğin başrolünde tatlılıktan kırıldığı bir Romantik-Komedi-Dram türünde bir dizi.Hikayesi çok bilindik olsada yeni bir bakış açısı yaratmışlar diyebilirim.



6-Liar Game

Bu dizi aslında bir Japon dizisi fakat ben Kore versiyonunu izledim ve figüranından konuk oyuncusuna kadar bayılarak dikkatle izlediğim bir film oldu.Alışılmışın dışında Psikolojik-Dram türünde enfes bir dizi mutlaka izlenmeli !



7-Beautiful Spy

Dizi 2011 yapımı.İzlemekte biraz geç kalsam da sonradan nedenn daha önceden izlemedim diye kafamı duvardan duvara vurduğum yine içinde ne arasanız bol bol bulunan bir dizi.Komedi-Romantik-Aksiyon-Dram türünde diyebiliriz.Ayrıca kroların krosu aşkitom Eric Moon başrolde !


8-Wind Blows In Winter

Normalde 1 diziyi hayatta 2.defa seyretmeye dayanamam.Ama anneme izlettirirken bende yanında seve seve 2.defa izledim bu diziyi.Eğer ağlayacak yer arıyorsanız açın hemen bu diziyi izleyin.Başrol oyuncuları zaten güzellikten kırıldıkları için öncelikle bir göz ziyafeti dizi.Kızın kör olmasıda ayrı drama ama dizinin işleyişi o aşk beni ağlata ağlata bitirdi sömürdü :/



9-It's Okey That's Love

Psikolojik dizi furyasını başlatan belkide bu dizidir bilemiyorum ama bu dizi tutulduktan sonra b tip dizilerin arkasıda kesilmedi.Bir kere Te Gong Shil hatunumuz var ! (kızın gerçek adı bu değil hala kıza Master Sun'da ki ismiyle biliyorum ayrıca bu şekilde mi yazılıyor ondanda pek emin değilim açıkçası.) Yine beni sonlara doğru bol bol ağlatan Psikolojik-Dram-Romantik-Komedi türlerinde bir dizi.



10-Hotel King

Bir insan bu kadar mı seksi bu kadar naif bu kadar mı yetenekli bu kadar mı tatlı bu kadar mı... Öhöm öhöm neyse biricik aşkımı görünce yine benim devreler yandı gitti.Adamın yer aldığı bütün yapımları ağzımın suyu aka aka tabi ki izledim evet başrolde tabiki de Wokkiem var ! Ama orijinal sahneleri olsun kurgusu olsun beni benden alıp götüren bir dizi oldu diyebilirim.Wookienin en sevdiğim dizisi kesinlikle izlenmeli !



11-A Gentleman's Dignity

Kesinlikle izlenmesi gereken dizilerden ayrıca artık Kore dizilerinde bir klasik diyebilirim bu dizi için.Söyleyecek pek bir sözüm yok daha fazla ...



12-My Princess

Gerçekten izlerken çok eğlendiğim bol bol kahkaha attığım ve aşklarına içimin sıcacık olduğu nadir Romantik-Komedi türünde dizilerden.



13-My Girl

Wookie oppamın ilk dizilerinden ama buralarda pek bi ergen tipli ama dizinin konusu özelliklede kız pek bi tatlı ve komedi.Wookie oppam sonradan yakışıklı olmuş vallahi şarap gibi adm yıllandıkça güzelleşmiş :D Romantik-Komedi türünde oldukça eski bir dizi.



14-Cunnig Single Lady

2014 yapımı İtalyan Çekik oppama oldukça uğurlu gelmişti oldukça güzel dizilere imza atıyordu diyeblirim günü gününe takip ettiğim ilk Kore dizisi olduğu için benm içinde ayrı özel bi yeride vardır.Romantik-Komedi türünde.



15-The City Hall

Konusu daha çok siyasi içerikliymiş gibi görünsede aslında tamamen bence Romantik-Komedi türünde olan bir dizi.Yine bol bol kahkaha atabileceğiniz oyuncuların oyunculuklarının tavan yaptığı nadir dizilerden.



16-The Master's Sun

Kesinlikle ama kesinlikle aç izle biran önce durmaa ! Ben türünde bu kadar iyi bir dizi daha görmedim,Korku-Komedi-Aksiyon-Dram-Romantik aklınıza gelebilecek her şey var çünkü içinde.Hem başrollerin hem de diğer hikayeleri bayılarak izleyeceğiniz bir dizi bu dizi gibi maalesef daha gelmedi belki Kill Me Heal Me bu diziyi biracık yakalamıştır diyebilirim.Benim Top 10 umda tabki de 1 numara bir dizi !



17-Pasta

Konu mutfak aşçılık ve aşk olacak ve ben bu diziyi sevmeyeceğim öyle bi seçenek yok Şeebbb demek istiyorum nokta !


18-The Greatest Love

Bu kızın yer aldığı hiç bir dizi kötü çıkamaz arkadaşım yine harika bir Romantik-Komedi dizisi.Başroldeki adamın sesine biteceksiniz oyunculuğu ve mimikleri ayrı bir göz şöleni zaten !



19-Protect The Boss

Bir şirketin CEO'su düşünün iş yerine okul çantası ve Hello Kity yarabandı ile geliyor bir kız düşünün gelene bi tekme geçene bi yumruk :D Evet bence siz diziyi anladınız :D



20-Scent Of Woman

Şimdi yukarda Allah var efenim kıskançlık olarakta algılanmasın ama Wookie oppamın yanına böyle taşın yanına bu ajummayı niye verdiniz tamam Kim Sun Ah teyzemizinde kendince bir güzelliği ama var ama yaaaa çinça :/  Neyse neyse Allh'tan kurgu çok iyide yine gönül rahatlığı ile izlemeniz için size tavsiye ediyorum.




21-Wild Romance

Beni Wookieciğim ile tanıştıran nadide bir dizi.Romantik-Komedi-Spor türünde.Adamı görür  görmez izler izlemez kim lan buu bu çocuğu getirin baaa deyip bavulu sepeti toplayıp beni Kore'ye gitmeye hazırlatan Wookieciğime aşık eden dizi! Daha ne diyeyim ben size !



22-Coffie Prince

Abi ben erkekte olsa aşığım ben buna ya dedirten bir adama ...

Tabi anlamadınız siz ben böyle deyince ama.Erkek kılığına giren kızların dizisini yapmak Kore de çok meşhur bir şey.Bu da o dizilerin başında geliyor.Aşkı iliğinize kadar hissedeceksiniz diyeyim ben size en iyisi...



23-The Heirs

Park Shin Hye soğuk nevalesi olsa bile başrolde tabiki Lee Min oppamız olunca izlemek farz her Korecan'a !


24-My Girlfriend Is Gumiho

9 kuyruklu insan etiyle beslenen fantastik bir kadın karakter ve canını kurtarmaya aynı zamandada bu canavara yavaştan aşık olan bir oğlan hmm hmm aşk kıvılcımları sardı her bir yanımızı la la la ...





25-Secret Garden

Kore dizileri klasiklerinde türü aslında daha çok Fantastik-Romantik-Komedi.Ayrıca Kore dizilerine yeni başlayanları daha çok bu diziyle başlatırlar.



26-Playfull Kiss

Çocukça ve ayrıca çok klişe bir dizi olmasına rağmen ta tamına 3 kere izlediğim ayrıca bütün milletlerdeki versiyonlarını izlediğim bir de üstüne utanmadan Mangasını okuyup Animesini izlediğim bir dizi.



27-Boys Over Flowers

Güneşi Beklerken dizisinin Kore yani orijinal versiyonu diyebiliriz.Benim ilk Kore dizim.Ve tabi ki Lee Min Hoo ilede ilk tanışmam ilk hikayem bu dizide başladı sonrası malum zaten.


5 yorum:

  1. oleeeeeey işte buuuu burdan seçceeem bu yazını da bloguma koyayım diğer kore severler de okusun :) ayy bi de ı hear your voice var. lee jong suk sevmiyon mu yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. yok kız izlemedim ki o diziyi ondan yok listede bi bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  3. gördün müüü son yazımıııı :)

    YanıtlaSil
  4. deepten gördüm blogunuzu , bakarım bu sayfaya :D

    YanıtlaSil
  5. bu liste çok iyi yaa. gumiho ne tatlı yaaa :)

    YanıtlaSil

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...