5 Ocak 2016 Salı

Maydanoz Time : Film - Under The Skin

Herkese merhabalar efenim...

Yine postlara film postlarıyla devam ediyoruz.İzlediğim filmlerde sevdiklerim kadar sevmediklerimi de yazıyorum biliyorsunuz beni artık.Bu filmi ilk gördüğümden beri izlemek çok istiyordum.Başrolde Scarletcığım var ve türü Bilim-Kurgu ! 2014 yılında çekilmiş bir film fakar ben anca izleyebildim maalesef.

Neyse efenim izledim izlemesine nihayet fakat filmin hem konusunu anlamadım hem çekiliş amacını anlamadım hem de Scarlet gibi bir yıldızın neden bu kadar dandik bir filmde oynadığını anlayamadım.Ayrıca bu filmde sağolsun Scarlet bizi iç organlarına kadar her bir yerini gösterdi.Filmde görsel olarakta bir şey koymak istemedim çünkü görseller hep çıplaklık içeriyor maalesef.Eğer bu filme denk gelirseniz ve merak ederseniz hiç etmeyin tamamen boş ve zaman kaybı.

Şuraya yine de ne olur ne olmaz bi konusunu da not düşeyim...

İnsan formunda Dünya gezegenine gelen uzaylı bir yaratık,İskoçya’da yol kenarında otostop çeken insanları toplayıp kaçırmaktadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...