Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Kitap - Alaska'nın Peşinde John Green

Herkese merhabalar millet !

Günün ikinci postunda biliyorum ki sizinde çok özlediğiniz kitap postu var.Şu sıralar bol bol kitap postu göreceğinizden emin olabilirsiniz çünkü tattillllll!

Neyse efenim İzmir'e gelmeden önce son final haftamda okuyup bitirdiğim bir John Green romanı var.Aslında arka kapak yazısına da ya da direk kapağa baktığınızda da pek bir şey anlamıyorsunuz asıl roman hakkında.Şahsen ben daha önce John Green okumamış olsan gençlik romanı olduğunu tahmin edemezdim.Evet yine bir ergen romanı okurken buldum kendimi.

Kitap bir geri sayımla başlıyor.Bilmem kaç gün önce falan diye.Tabi insan kitap boyunca merak ediyor son günde ne oluyor acaba diye ? Yoksa kitabı ayrıcalıklı kılan kılan öyle çok özel bir şey yok maalesef.Hatta ben bunu biraz da John Green 'in diğer bi romanı olan Kağıttan Kentlere benzettim.Yine ergenlik döneminde bir oğlan ve yoldan çıkmış (bana göre) bir kızın peşinde sürüp giden bir hayat.

Ama bu kitabı diğer kitaplarından daha iyi kılansa bence kitapta ara ara verdiği mesajları son günde olan olayla örtüşmesi.Gerçekten altı çizelecek çok fazla söz vardı hele de ölmeden önce söylenilen son sözler...


Yorumlar

Yorum Gönderme

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)