Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Dizi - Death Parade

Herkese merhabalar efenim...

Çookkk uzun bşr aradan sonra bir Anime Dizisi ile karşınızdayım.Aslında kardeşim olmasa izleyeceğimde yoktu bu animeyi ama iyi ki izlemişim.Öncelikle 13 bölüm ve 20 dk o yüzden 1 günde bitirdim animeyi hem de acayip heyecanlı.

İzlerken sorgulatan animelere cidden bayılıyorum.Kurgusu zeka dolu ayrıca bol bol mindfuck noktalarıda var içinde.Death Note'dan sonra en çok beğendiğim anime oldu diyebilirim.

Budizim inancı ile çekilen bir anime olduğunu öncelikle söylemem lazım.Çünkü cennet ve cehennem kavramları hiçe sayılmış onun yerine çok benzer olan reakarnasyon ve boşluğa gitme olayı var.Kısaca konusunu anlatmak gerekirse : İnsan psikolojisini anlamınıza yardımcı olacak ve tabiki de hayatı,ölümü sorgulatacak bir dizi.Öldükten sonra yargılama adına aynı yerde ölmüş 2 kişi bir bara gelir bu kişiler nasıl öldüğünü ve öldüklerini hatırlamazlar.Hayatlarına pahasına bir oyunun içinde bulurlarken kendilerini içlerindeki karanlığı çıkaran oyunda hile yapan pislik yapan taraf boşluğa gider diğer tarafsa reakarnasyon olur.  

Kendimce böyle anlatabildim ama anlatımımı beğenmeseniz bile Buse ablanızdan tavsiyedir şiddetle mutlaka izleyiniz!




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)