Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - Manga Ve Film

Herkese merhaba millet !

Manga anime severler burada mı ? Evet bende çok seviyorum ama filme diziye uygulanınca daha bi seviyorum Mangaların filme çevrilmiş hallerinden yeni bir seri başlatayım dedim siz ne dersiniz ?


Love Begins:


Tsubaki ,kız kardeşinin saçlarını her sabah şahane modeller veren ancak kendisine yakıştıramayan sıradan bir kızdır. Liseye başladığı ilk gün, okulda ilk gün konuşmasını yapan en popüler fakat aynı zamanda en kaba ve kötü çocuğu Kyouta'nın sıra arkadaşı olduğunu anlar.Kyouto'nun kendisine sataşmaları ve korkunç şeyler söylemesinin ardından Tsubaki onun saçlarını kesmesiyle sonuçlanır.Kyouto bunun acısını çıkarmak için Tsubaki'ye bunu bedeniyle ödeteceğini söyler. Tsubaki ,bunun üzerine Kyoto'nun saçlarını daha da kısa keser ve bu Kyouto'da daha büyük bir şok yaratır.Öfkeden deliren Kyouta , Tsubaki'nin tüm "ilklerini" çalacağına dair yemin eder. Tsubaki , bundan sonrasında bu çocukla ne yapacaktır?


L.DK :

Aoi Nishimori'nin (Ayame Gouriki) ebeveynleri iş için başka bir şehre taşınır ancak Aoi yeni bir liseye transfer olmak istemez. O geride kalır ve tek başına bir apartman dairesinde yaşar. Shusei Kugayama, Aoi'nin dairesinin bitişiğine taşınır. Shusei onların lisesinde çok popüler bir öğrencidir. Bir yanlışlık nedeniyle, Aoi onun evindeki yangın söndürücü fıskiyeyi çalıştırır. Shusei'nin evine girilene kadar, o Aoi ile birlikte kalır.




Close Range Love :

Yuni Kururugi parlak bir lise öğrencisidir. İngilizce dışında bütün derslerde çok başarılıdır. Yuni'nin gittiği okulda yeni bir öğretmen göreve başlar. İsmi Haruka Sakurai'dir ve oldukça yakışıklı bir adamdır. Yuni Sakurai'den bire bir özel ders almaya başlar. Derken Yuni, öğretmenine karşı bir şeyler hissetmeye başlar ve ona aşık olduğunu söyler. 


Ao Haru Rade :

Yoshika Futaba’nın yeni bir lise öğrencisi olarak görünüşünü ve hayatını “sıfırlamak” istemesinin bazı sebepleri vardır.Güzel olmasından dolayı ortaokuldayken kız arkadaşları tarafından hep dışlanmıştır, ve bir yanlış anlaşılmadan dolayı ise hoşlandığı çocuk Tanaka-kun’a hislerini açıklayamamıştır.Artık lisededir ve elinden geldiğince “erkek gibi” davranmaya çalışacaktır. Böylece arkadaşları artık onu kıskanmayacaktır.

Hayatından gayet memnunken, Tanaka-kun ile tekrar karşılaşır, ama bu sefer onun adı Mabuchi Kou’dur. Tanaka, bir zamanlar Futuba ile aynı hislere sahip olduğunu açıklamıştır, ama artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Futuba, üç yıl önce başlayan aşkına devam edebilecek midir?





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…