Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Etkinlik - Kitap Ağacı ile Erhan Keskin Buluşması !

Herkese merhabalar efendim !

Evet söz verdim biliyorum biliyorum.Şu sıra ordan oraya gidiyorum ama nereye gidiyorum ne yapıyorum bi türlü anlatamıyordum sizlere.

Şimdi geldi sıra geçen hafta sonu ne yapıyordum da post bile yazamadım !

Daha sonra projeler geliştikçe de anlatacağım kısaltılmışı BalTog olan yani üniversitenin Toplum Gönüllüleri adlı kulübüne katıldım.

Havalar iyiye gittikçe bir çok etkinliklerde başlamış oldu.Bunlardan ilki Kitap Ağacı kulübü ile ortaklaşa hazırlanan bir Yazar Buluşması günüydü.

2.kitabının ilk toplantısını bizimle yapan Erhan Keskin'i ağırladık.Erhan Keskin daha çok şiir ve kişisel gelişim türündeki denemeleri ile ünlü.

İlk kitabı Senin Dünyanın Bendeki Yansıması'ndan sonra çıkan 2.kitabı olan Seni Sana sor kitabı bugün başroldeydi.

Keyifli sohbeti ve bizlere sunumu,ilgisi ve güleryüzü ile çok beğenediğim egodan nasibini almamış nadide yazarlardan biri Erhan Keskin.

Kitap Ağacı ile ilk etkinliğim olmasına rağmen çok eğlendim ve çokta bilgi edindim.Hatta kendi başıma yetmezmişim gibi kız arkadaşlarımı da peşimden sürükledim.

Son olarak kahve,çikolata ve bu güzel gün için Kitap Ağacı ve TOG üyelerine çok teşekkür ederim :)









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…