9 Mart 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Etkinlik - Kitap Ağacı ile Erhan Keskin Buluşması !

Herkese merhabalar efendim !

Evet söz verdim biliyorum biliyorum.Şu sıra ordan oraya gidiyorum ama nereye gidiyorum ne yapıyorum bi türlü anlatamıyordum sizlere.

Şimdi geldi sıra geçen hafta sonu ne yapıyordum da post bile yazamadım !

Daha sonra projeler geliştikçe de anlatacağım kısaltılmışı BalTog olan yani üniversitenin Toplum Gönüllüleri adlı kulübüne katıldım.

Havalar iyiye gittikçe bir çok etkinliklerde başlamış oldu.Bunlardan ilki Kitap Ağacı kulübü ile ortaklaşa hazırlanan bir Yazar Buluşması günüydü.

2.kitabının ilk toplantısını bizimle yapan Erhan Keskin'i ağırladık.Erhan Keskin daha çok şiir ve kişisel gelişim türündeki denemeleri ile ünlü.

İlk kitabı Senin Dünyanın Bendeki Yansıması'ndan sonra çıkan 2.kitabı olan Seni Sana sor kitabı bugün başroldeydi.

Keyifli sohbeti ve bizlere sunumu,ilgisi ve güleryüzü ile çok beğenediğim egodan nasibini almamış nadide yazarlardan biri Erhan Keskin.

Kitap Ağacı ile ilk etkinliğim olmasına rağmen çok eğlendim ve çokta bilgi edindim.Hatta kendi başıma yetmezmişim gibi kız arkadaşlarımı da peşimden sürükledim.

Son olarak kahve,çikolata ve bu güzel gün için Kitap Ağacı ve TOG üyelerine çok teşekkür ederim :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...