27 Mayıs 2016 Cuma

Maydanoz Time : Etkinlik - Anasınıfına Gittik !

Herkese merhabalar efenim ... 

Yine bir ders kapsamında - oyun terapisi - gittiğimiz Anasınıfında yine çok farklı duygular yaşadım aynı zamanda da çocuklarla inanılmaz eğlendim.Açıktan okul öncesi eğitim mi okusam yoksa ?!

Çocukları çekmek yasak olduğu için biz daha çok kendimizi bol bol çektik elbette zaten bizim de çocuklardan pek bi farkımız yoktu.En odun arkadaşlarım bile çocukları görünce açıldı resmen.Nef'in anasınıfına gittik elbette.Üniversite ile birlikte olduğu için çok küçük bir alan ayırmışlar yavrucuklar 2 göz odada ordan oraya koşturuyorlar.Ama her imkanları var vallahi anasınıfında.Bende kendi anasınıfından olduğum ünleri hatırladım ahh ahh yaşlandık be !

O zamanlar Marmaris'teydik ve benim öğretmenim tam bi dangalaklık örneğiydi.Hatta bana yılsonu dans gösterimizde adam gibi dans edemediğim için "kazkafa" demişti bunu duyan Buse durur mu ortalığı birbirine kattım tabi ki de "sen kimsinde bana kazkafa diyorsun be " diyerekten annemden tut müdürüne kadar... O zamanlar daha cadaloz ele avuca sığmaz bir kızmışım tabi.Şimdi biraz daha duruldum gerçi konu hakkımı aramak oldu mu ya da egom zedelendi mi yine ortalığı birbirine katarım :D

Neyse efenim görünürde onlara "kazkafalı" diyecek bir öğretmenleri yoktu tam tersi oldukça nazik ve hoşgörülü davranıyorlardı-tabi misafileri olduğu için öyle de olabilirlerdi bilemicem gerçi üniversitenin anaokulu olduğu için şiddete falan cesaret edemezler.- 

Bana Alphan adında bir çocuk düştü giderken çocuklara bir oyuncak hediyesi almıştık hepimiz.Bize hangi cinsiyette nasıl bir çocuk olduğunu düşüceğini bilemediğimiz için Doktorculuk takımı aldım ben eh her cinsten çocuk bence bu oyunu sever bende çok severim ! Ki şansıma Alphan doktorculuk oynamayı çok sevdiğini ve büyüyünce doktor olmak istediğini söyledi ve neredeyse 1 saat boyunca baştan baştan doktorculuk oynayıp durduk bana artık gına geldi ama çaktırmadım tabi yavrucuğa :D

Ayrıca tam bizlik bir vaka olan otoizm başlangıcı olan bir çocuğumuzda vardı sanırım kaynaştırma öğrencesi olarak vermişler.Erkek öğrenci olduğu içinde pek bi haraketli pek bi yaramaz.Ona 4-5 kişi falan verdi hocamız zaten.Kahvaltılarını yaparken gelmiştik tamda bizde.O sadece ekmek yiyip bitiriyormuş kahvaltısını ilginin üzerinde olmasını istediği için erken geldi yanımıza.Onunla askercilik oynadı arkadaşlarımız herkesle onunla ilgilenirken uslu çocuktu ama diğer arkadaşları gelince ve ilgi dağılınca haliylen sağ sola koşturmaya ve onun bunun oyuncağına sarmaya başladı.

Hatta bi ara Alphan ile kavga etmelerinin son anda önüne geçtim.Bizim masanın önünden geçerken doktorculuk takımının çantasını çaldı arkasından Alphan bi kıyamet koşturdu tabi bende Alphan'nın arkasından "onu boşver bak bizim malzememiz çok gider başka bir yerden sana buluruz doktorculuk çantası diye".Allah'tan bi tek ben değildim Ayştan'nın kayıp kızı başka arkadaşlarım da akıl etmişti doktorculuk oyunu getirmeyi onlar oyun hamuruyla oynarken biz yine doktorculuk oynamaya devam edebildik.

Buda böyle bir anımdır ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...