17 Mayıs 2016 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Kitap Ağacı İle George Orwell Paris Ve Londra'da 5 Parasız

Herkese merhabalar millet ...

Şu sıralar oldukça yoğunum maalesef.Asıl postlar -neler yaptığıma dair,etkinliklerim falan- İzmir de yani önümüzde ki hafta gelicek o zamana kadar mini mini postlar yazabilirim belki belki de hiç yazamayabilirim maalesef.

Kitap Ağacı kulübü ile bu Mayıs ayı içinde karar verdiğimiz kitap George Orwell'ın kitabıydı.Bu benim George'dan okuduğum 3.kitap fazla detay anlatmayacağım bu postumda çünkü bu kitabında yer aldığı bir Okuma Maratonu yaptım gün gün süren orada ayrıntılı olarak anlattım yayınlayınca izlemenizi tavsiye ederim.

Bu arada bu etkinlikler kapsamında yeni bir mekan keşfimde olmuş oldu Green Garden Cafe.Balıkesir'i bilenler eminim biliyorlardır hemen Sevgi Hastahanesinin karşısında tam böyle yayılıp kitap okumalık sefa yapmalık bir yer ben ilk defa gittim ve inanılmaz beğendim.Etkinliğe katılan çok az kişi olduğu için bi fotoğraf çekmek bile aklımıza geldi maalesef artık Haziran ki etkinliğe diyelim ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...