10 Haziran 2016 Cuma

Maydanoz Time : Film - The Conjuring

Herkese merhabalar efenim ...

Bu filmi öncelikle bi arkadaşım tavsiyesi ile beraber izledik diyebilirim yani hiç beni zevkime uymuyor o kadar bayık bir korku-gerilim filmi.Daha öncede söylediğim gibi ben Korku-Gerilim filmlerinde ruhani tarzı hiç sevmiyorum hele de içinde bol bol dini propaganda varsa.Dini progapangadada elbette şeytan çıkartma ve bol bol kutsal üçlüyü övmek her yere kutsal su serpmek falan oluyor.Bu da onun tarzında güya yaşanmış bir filmmiş ama ben pek inanmıyorum doğrusu eğer bu tarzdan hoşlanıyorsanız bence bir bakın ... 

Son dönem korku sineması klasiklerinden “Saw / Testere” serisinin ilk filmine imzasını atan yönetmen James Wan, “The Conjuring / Korku Seansı” ile izleyiciyi gerilime sürüklemeye devam ediyor. 

Ed ve Lorraine Warren doğaüstü, paranormal olayları araştıran bir çifttir. Bir gün Perron ailesinden bir telefon alırlar. Ailenin çiftlik evi nedeni bulunmayan karanlık bir varlık tarafından kuşatılmıştır; hayatları alt üst olmuştur. Bu vakayı çözebileceklerine inanan Warren çifti, ne kadar şeytani bir varlıkla karşı karşıya olduklarını çok geç fark edeceklerdir... 

Perron ailesinin gerçek yaşam öyküsünden uyarlanan filmde, Roger ve Carloyn Perron rolünde Ron Livingston ve Lili Taylor karşımıza çıkıyor. Çiftin çocuklarıyla birlikte yeni taşındıkları çiftlik evinde bir tuhaflık olduğunu fark etmeleri çok zaman almıyor. Korku Seansı, son dönemde korku sinemasının doğa üstü güçler temalı klişesine klasik korku filmi teknikleriyle yaklaşarak, izleyiciye yüksek dozlu gerilimi garantiliyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...