30 Haziran 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Film - Let Us Prey

Herkese merhabalar efenim ...

Genelde sosyal medyayı sadece eğlence amaçlı kullanırım.Acılarımı içimde ya da sevdiklerimle yaşamayı seven biriyimdir.O yüzden buraya hiç bir şey yansıtmam buraya yansıtmak bana sanki acılarına destekçi aramak ya da prim yapmakmış gibi geliyor.Yanlış anlaşılmasın kimseye değil benim lafım ...

Şu sıralar yine ülkece hüzünlüyüz bir kaosun ortasındayız ama herkes yine işinde gücünde bir şekilde yaşamaya devam ediyor.Milli yas bile 1 gün sürdü maalesef o yüzden bende bir şey paylaşamadım ne bileyim içim el vermedi elim gitmedi ne yazacağımı da bilemedim ... Her zaman ki gibi ateş düştüğü yeri yakıyor ve bize "Allah rahatmet eylesin." demek düşüyor.

Eğer bu şekildeki olaylara karşı bi aksiyeteniz varsa (yani bu olayları duymak sürekli sosyal medyada görmek canınızı sıkıyorsa ve bundan kaçma eylemi içindeyseniz) kafanızı dağıtacak bir film önerim var.

Yine bir Gerilim-Fantastik türünde bir film.İzlediğim en iyi kanlı-şiddet içeren bir film diyebilirim.Yine tek bir mekan mantığında ilerlese de film diyaloglar,replikler bi sahnesiyle seyirciyi coşturan etkileyici yerleri olan bir film var.Ayrıca ödüllü de bir film bu türü sevenler bence kaçırmamalı.

Ücra bir polis karakolunda, gizemli bir yabancı herkesin aklını ve ruhunu ele geçirmeye çalışıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...