7 Haziran 2016 Salı

Maydanoz Time : Kitap - Zac Ve Mia A.J Betts

Herkese merhabalar millet ...

Final haftam olmasına rağmen boş zamanlarımda yine elbette affederseniz ama hayvanlar gibi kitap okuyorum.Resmen 1 haftada 2 sağlam kitap bitirdiğim oluyor.Kütüphanede oldukça güzel hem de istediğim,merak ettiğim kitaplar olunca napayımm diyanamayıp alıyorum :)

Bu haftanın kitabı aslında ben konusu ve işlenişi bakımından çok fazla Aynı Yıldızın Altında kitabını benzettiğim ama elbette oldukça fark yönleri bulunan Zac Ve Mia kitabı oldu.

Aslında benim uzun zamandır okuma listemde olna bir kitaptı.Ben konusunun elbette daha çok aşk olduğunu sanmıştım ama daha çok 2 gencin kanser mücedalesini anlatıyor diyebilirim.Aynı Yıldızın Altında kitabından daha iyi değil elbette ama bence o kitaptan bana daha samimi daha akıcı ve daha gerçekçi geldi nedense.Belki de yazarın kadın olmasından dolayıdır bilemiyorum ...

Yine 2 karakterin ağzından ayrı ayrı bir anlatım var bence kitabın tek eksiği bu gençlerin kendi hayatlarına - ayrı hayatlarına- daha çok yer verilmesi ve aralarındaki o bağın o aşkın çok derin hissettilmemesi diye düşünüyorum.Oldukça komik Amerikan vari espiriler ve göndermeler vardı zaten Zac oldukça komik biri onun yerlerini ve düşüncelerini okurken oldukça eğleniyorsunuz fakar Mia için aynı şeyleri söyleyemicem.Kanser bir kız tamam ama bence kızın kendi karakteri oldukça huysuz ve gıcık.Yani hani böyle filmlerde olur ya anne babasını sürekli karşı gelir kacıjamm gidijemm bu evden diyen ergen tipler hani ağzının ortasına bi tane patlatasınız gelir heh Mia'da aynen öyle bir karakterdi işte.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...