21 Temmuz 2016 Perşembe

Maydanoz Time : Kitap - Şeftali Kokan Sırlar Jodi Lynn Anderson

Herkese merhabalar efenim ...

Nihayet 1.5 haftadan beri elimde ordan oraya sürüklediğim kitabı bitirdim
Ama ne bitirme ! Yarım bırakmamak için kendimle oldukça büyük savaşlar verdim okumaya devam edebilmek için çok uğraştım hatta bi 5-10 sayfasını da şöyle bi göz gezdirip elimden bıraktım ve kütüphanemde ki yerine koydum.

Fangirl ve fanboylar üzgünüm ama bu kitap hiç olmamış !
Tamam 1.kitabı yine okunabilir nitelikteydi ama bu serinin 2.kitabı ve birincisinden çok daha fazla gereksiz ve çok daha fazla sıkıcı.

Arkadaşlık hikayelerini aslında severim ama bu kitapta hiç sevemedim.Bir de serinin 3.kitabı var asla almayı düşünmüyorum ! 

Kokusundan başka hiç bir güzelliği olmayan bir kitap olmuş resmen dışı pek bi süslü ama içi boş !
Ne aşkları içimi ısttı ne de arkadaşlıkları yüzümü güldürdü.

Bu kitapta 3 kızımız kendi yollarına gitmeye ve kendi hayatlarını yaşamaya başladılar daha çok ne gerekti vardı bu kitabı yazmaya bilmiyorum açıkçası.1.kitabı yazıp tadında bıraksa hikayeyi bence daha hoş olurdu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...