23 Temmuz 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Kitap - Tess'in Gözyaşları Pepper Winters

Herkese merhabalar efenim ...

Hala titriyorum resmen için için.Yook yook kızın başına gelenlere üzüldüğümden,ürktüğümden falan filan değil.

Tamamen sinirden ! Bu yazar bi harika derdim Önsöz kısmını okumasam kitabın.Keşke de okumasıydım ! Bir de iyi bir bok yapıyormuş gibi Q 'ya aşık olacaksınız demiş herkes senin gibi sadist mazosişt manyak mı be kadın !

Şimdiden uyarıyorum bu postta bol bol küfür, +18 benden daha önce hiç duymadığınız cümleler ve bol bol spoiler göreceksiniz eğer beni böyle şeyler bozar diyorsanız bu postu lütfen es geçin !

Malumunuz Grinin 50 Tonundan sonra bu tarz kitaplar arttı.Bende bu kitabı Kitap Fuarından tamamen konusuna şöyle bi göz gezdirip almıştım daha önce bir çok blogta gördüğüm ve çokta sevilen bir kitaptı o yüzden fiyatıda uygun olunca almaya terreddüt etmedim.Üzerinde Erotic Romance tarzı bir şeyde yazmıyordu maalesef.Konusunun sadece kaçırılma falanla ilgili olduğunu sanıyordum kapak ve ismi de bu öngörümü destekler nitelikteydi.

Yaza okumak için kitap deposuna bırakmıştım ben Balıkesir deyken 15 yaşındaki kardeşim almış okumuş benim kızacağımı bildiği içinde bana anca yeni itiraf etti bende hemen açıp okudum ama yine de azarımı çekmeyi unutmadım elbette !

Bir kadını küçük düşürmek,şiddet,sadist ve mazoşist eylemler sanki özendirilecek bir şeymiş gibi anlatılmamı tamam bu bir kitap sonuçta kitaplarda hep iyi şeyler anlatılacak değil elbette acı çeken insanlarında hikayeleri analtılacak ama sadit tecavüzcü bir manyağı hayallerin erkeği gibi lanse etmek !

Bir erkek zengin ve yakışıklı olunca yaptığı bütün iğrençlikler fantazi mi oluyor yani manyak mısınız ulan siz kafayı peynir ekmekle mi yediniz !

Bu kitabın yanında Grinin 50 Tonu eheeyyy bildiğin masum aşk kitabı gibi kalıyor.Hadi orda kız yine masumdu oldukça adam bile o manyaklığına rağmen masumdu be en azından kadınlar gönüllü oluyordu.Anlaşma falan yapılıyordu ve yapılan cinsel işkencelerde bu kadar değildi !

Lan bıçakla makasla kan fantezisi yapmak nasıl bir sayko zihnin ürünü böyle ?

Kitabı okurken kaç kere Oruspuuu Karıı , Siktir Git böyle Roman mı yazılır diye kitabı duvarlara çarpıp durdum sinirden ağlayacak hale bile geldim resmen ama kitabı sonuna kadar okumayı başardım vallahi.

Bir gün bunu diyeceğim aklıma hiç gelmezdi hele ki benim gibi feminist geçinen birinin ama buradaki salak kadın karakterden resmen iğrendim,resmen nefret ettim cinsimden hemcinslerimden insandan insanlıktan midem bulandı , cinsellikten soğudum resmen.Bir kadın nasıl bir kadın nasıl bir insan lan nasıl bir insanoğlu bir insanın kendi kanını akıtmasından vücudunu kırbaçla,makasla kızartmasından,morartmsından,iğrenç sözlerle küçük düşürmesinden "efendim efendim ben senin kölenim " diye götünde dolaşıp durur !

Kimse kusura bakmasın ama bu tip kadınlar gerçek hayatta da var biliyorum var ! Ve başına gelen her şeyi resmen hak ediyorlar !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...