6 Ağustos 2016 Cumartesi

Maydanoz Time : Dizi - 11.22.63

Herkese merhabalar efenim ...

Eğer sizde benim gibi yazı evde bol bol dizi izleyerek geçiriyorsanız sizler için sadece 8 bölümcükten oluşan ve acayip akıcı ve sürekleyici olan bir Amerikan mini dizisiyle tanıştırmak istiyorum.

11.22.63 aslında tam manasyla Kennedy'nin öldürüldüğünü günü temsil ediyor zaten dizide bunun üzerinde dönüyor !

Dizi Bilim-Kurgu kategorisinde diyebiliriz.Başrolde benim çok sevdiğim bir oyuncu olan James Franco var Allah biliyor ya ilk başta diziye sırf o var diye başladım sonradan Stephen King'in kitabı olduğunu öğrenince ayrı bi sevdim diziyi !

Mini dizi olması da çok güzel olmuş çünkü eğer sezonluk dizi olsaymış acayip sıkacaklarmış ve saçmalayacaklarmışçasına bir izlenim oluşturdular bende.

2016 yılında bir amcamınızın dükkanında zaman makinesine benzer bir şey bulmasına üzerine bütün ömrünü buna adamasını anlatıyor ama amcamınızın ömrü yetmiyor çünkü zaman makinesi sadece 63 yılına Kennedy'nin öldürüldüğü zamana gidiyor.Amcamızda kendince bir amaç ediniyor bu süikasti engellemek ve Amerikan'nın geleceğini değiştirmek ! Ama gençliğinde bi türlü başaramıyor devreye çok güvendiği aslında bi öğretmen olan Jake giriyor.Orada 2 yıl geçirmek gerçek dünyada 2 dk denk geliyor ayrıca bir daha girip çıktığında orada yapılan her şey sıfırlanmış oluyor.



Lee Harvey Oswald , gerçek hayattada Kennedy'nin ölümüne sebep olmasına nedeniyle yargılanan birisi.Adamın tüfeğiyle çektirdiği fotoğrafa kadar her şeyi çok güzel düşünüp yapmışlar ayrıca adamın tipinide çok güzel uydurmuşlar ve oyuncuda inanılmaz güzel oynadı kendi rolünü vallahi tebrik ediyorum.


Sadie Dunhill , başlarda yan rol gibi gözüksede (sanki oyunlardakş yan görev gibi) daha sonradan başrolümüzün bütün dünyası oluyor ve dizi bu kadının etrafında dönmeye başlıyor.60 'lı yılların saçlarına kıyafetlerine zaten ayrı bi zaafım vardı bu kadınla resmen gözlerim ziyafet çekti diyebilirim.Jake'i asıl amacından saptırdığı ve bence çok ezik ve belalı bir kadın karakter olduğunu düşündüm ilk başlarda.



Jake Epping ve James Franco diziye başlama nedenim elbette.Bu rolünde hakkını çok güzel verdi seviliyorsun tatlı jojuk !


Marina Oswald , Lee'nin karısı ve bir de bebekleri var.En nefret ettiğim kadın karakter herhalde.


Bill , kitapta bildiğim kadarıyla yer almayan ama dizide senaristin eklemesiyle yer alan bi karakter.Olmasada olurmuş dedim resmen çünkü sinirlerimi bozmaktan başka hiç bir halta yaramadı bu kadar gereksiz bir insan görmedim hayatımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...