2 Eylül 2016 Cuma

Kore Dizi - Let’s Fight Ghost

Herkese merhabalar efenim ...

Çılgınlar gibi Kore dizisi izlemem elbette kaldığı yerden devam ediyor.19'u na kadar izleyebildiğim kadar izlicem herhalde onun dışında izlediğim devam eden diziler haricinde arşivdeki izlemediğim dizileri bulup izlemem maalesef sona erecek eh malumunuz okul açılıyor !

Daha yeni final olmuş 16 bölümcük tazevik Fantastik-Romantik-Komedi türlerinden olan ve benim hiç canımı sıkmadan izlediğim dizilerden biri oldu.Şu sıra her dizisinde bir kez daha sevdiğim ve çokta güzel bulduğum çok genç olmasına rağmen oyunculuğuna da bayıldığım Kim So Hyun oynuyor.Adamı maalesef daha önce hiç izlediğim bi dizide görmedim gerçek hayatta aralarında oldukça yaş farkları olmasına rağmen dizide oldukça yakışmışlardı ve aynı yaşlarda  - hatta kız 1 yaş büyüktü - birilerini oynuyorlar.

The Masters Sun ve Oh My Ghost karışımı bir dizi diyebiliriz aslında.Yine hayaletler ve onları yakalamaya çalışan ve bundan para kazanan bir gencimiz var.Ayrıca işin içinde birazda gizem var.Kızımız bir hayalet - o da o kadar tatlı ki bana sevimli hayalet Casper'ı hatırlattı - ve nasıl öldüğünü hatırlamıyor ve hatırlaması için Bong Pal denilen hayalet avcısına adeta yapışıyor sonrasını tahmin edebilirsiniz bence :D

Bu arada kızın sürekli Bongpararaaa diye bağırışıda her defasında beni benden aldı evde yine bonparaaa diye gereksiz gereksiz bağırır oldum :D

Konusu :  

Hyun Ji, 19 yıllık hayatını ders çalışarak geçirip bir kazada ölür ve hayalete dönüşür. Etrafta birkaç yıl öylece dolanır ve bir gün Park Bong Pal'la yolları kesişir. Hyun Ji ile Park Bong Pal hayaletlerin hikayelerin dinleyecek, onları öbür dünyaya gönderecektir. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...