8 Eylül 2016 Perşembe

Kore Dizi - Sungkyunkwan Scandal

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizilerine kaldığımız yerden devam ediyoruz ama bu sefer farklı bir tür ile.Kore'nin eski dönem dizileri ile ... Ay evet maalesef bende dönem dizisi çok fazla sevmeyenlerdendim hatta hiç bir güç bana bu dönem dizilerini seyrettiremez deyip duruyordum tabi lafımı yine yuttum :D

2010 yılına ait eski bir dizi aslında ama zamanında çok duyulmuş ve çok beğenilmiş bir dizi.Konusu aslında çokça bilindik bir şey Kore'de.Erkek kılığına girmiş kızların yaşam mücadelesi.

Ulan bu kadar yakışıklıyı nie bir diziye koyuyorsunuz insan kime aşık olacağını kime bakacağını şaşırıyor.İkinci rol de Song Joong Ki var gerisini siz düşünün yani :D Bir de nasıl tatlış nasıl tatlış bir karakteri canlandırıyor anlatamam ısıra ısıra yi yani öle bi şey :D

Resmen 1 günde bitirdim hüüpp diye içime çektim diziyi.Ayrıca benim uzun soluklu izlediğim ilk dönem dizisi oldu.Daha önce ilk defa 2 bölümlük mini dizi olan Splash Splash Love'u izlemiştim bundan sonra saray ve dönem dizileri benden sorulur arkadaş siz yeter ki başrollere böle meteorları koyun :D Evet bugüne bir doz benim sapıklıklarıma katlandığınız için çok teşekkür ederim mutlaka izleyin çok eğlenceli bir dönem dizisi ayrıca gözünüzde gönlünüzde biraz bayram etsin :D

Son olarak Sungkyunkwan Osman'lı hesabından düşünürsek devlet memuru olmak için erkeklerin yetiştiği okul gibi bir şey oluyor şu an tam adını hatırlayamadım tarih bilgilerimi yenilemem lazım :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...